משטרת ישראל הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד מואיד נאשף תושב טייבה בן 50 אשר נתפס נוהג ברכב למרות שלפני שנים, באירוע בו דרס למוות בכ"ס את השוטר ארז מרימו ז"ל, אז בן 26, נידון למאסר ומאז נפסל ע"י ביהמ"ש מלנהוג לצמיתות.
1 צפייה בגלריה
ארז מרימו ז"ל
ארז מרימו ז"ל
ארז מרימו ז"ל
(צילום: דנה קופל)
קראו גם >>>
בתאריך 19.4.21 בפעילות מבצעית של בלשי יחידת התנועה של מרחב שרון, נעצר החשוד לבדיקה. לאחר בירור התברר כי מדובר בנהג אשר הורשע בעבר ונידון ל 16 שנות מאסר מתוכם 14 מאחורי סורג ובריח, לאחר ביצוע שוד ודריסתו של השוטר ארז מרימו ז"ל מתחנת כפר סבא.
כזכור, בתאריך ה0 15.6.1992 התייצב רס"ל ארז מרימו ז"ל בנשק שלוף ובאומץ לב אל מול שודדים שפעלו בכפר סבא. ארז נפל בפעולה זו. בן עשרים ושש היה בנפלו. הוא נטמן בבית העלמין הצבאי בפתח תקווה. הותיר הורים, שני אחים ואחות. על אומץ הלב הראוי לשמש מופת שגילה ארז הוענק לו לאחר נפילתו "עיטור המופת משטרה" על ידי מפכ"ל המשטרה.
במהלך משפטו של מואיד נאשף שדרס את מרימו למוות, במסגרת גזר הדין, הוא קיבל פסילה לצמיתות. גזר הדין והכרעת הדין התקבלו באוקטובר 93. בזמנו לא הייתה חובה לשמור פרוטוקולים ומכיוון שפרוטוקול הדיון לא אותר. משמעות העדר הפרוטוקול הנו שלא ניתן היה למצות את הדין עם החשוד ולא להגיש כתב אישום בגין נהיגה בפסילה.
בעבודה מאומצת הצליחו יחידת בוחני התנועה של מרחב שרון והצליחו לאתר בארכיון שב"ס את הפרוטוקול של הדיון בו ביהמ"ש הורה על פסילת החשוד מלנהוג ברכב לצמיתות!
הבוקר תגיש משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד בעבירות של נהיגה בזמן פסילה ונהיגה כאשר לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.