טרגדיה קשה: אור הניגמן מהוד השרון נפטרה אתמול (ראשון) בבית החולים בילינסון לאחר שנפצעה אנושות בתאונת שרשת ביום חמישי האחרון בכביש 5 בדרכה לביתה בעיר.
3 צפייה בגלריה
אור הניגמן ז"ל. "האור של כולנו כבה"
אור הניגמן ז"ל. "האור של כולנו כבה"
אור הניגמן ז"ל. "האור של כולנו כבה"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
ביום חמישי האחרון נפצעו 10 בני אדם נפצעו בתאונה בין משאית לחמישה כלי רכב פרטיים. אור הניגמן, בת 35, הובהלה לבית החולים תוך פעולות החייאה, ובמצב אנוש. לאחר יומיים בהם נאבקה על חייה היא נפטרה אתמול והותירה אחריה בעל אוהב וילד קטן.
מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי המשאית פגעה על פי החשד ברכב שלפניה וגרמה לתאונת שרשרת. נהג המשאית, תושב הצפון בן 55 עוכב לחקירה במשרדי בוחני התנועה במרחב שרון.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה על כביש 5
זירת התאונה על כביש 5
זירת התאונה על כביש 5
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ההודעה על מותה של אור היכתה בהלם רבים מחבריה ואוהביה כמו גם בני משפחתה. חברתה הטובה מיכל אהרוני: "אוי... אהבה שלי.. תאומת הנפש שלי, אחותי האהובה הנצחית. איך אפשר לסכם חיים שלמים שמתנפצים להם בבת אחת???
"מהיום בו נולדת הפכנו למשפחה.. כמה חוויות עברנו בחיינו, תמיד זו לצד זו, בטוב, ברע, בשמחה, בנורא מכל וברגעים קטנים-גדולים של אושר...תמיד נמצאות האחת לשנייה כעוגן, מתמודדות מול אתגרי החיים.... אפילו בצבא זכינו לחוות האחת את השנייה קצת. זכינו, לגדול יחד ולהיות אחיות-חברות הכי טובות בעולם כולו.
3 צפייה בגלריה
אור הניגמן ז"ל
אור הניגמן ז"ל
אור הניגמן ז"ל
(צילום: פרטי)
"היינו מתפרקות יחד בטרגדיות ושמחות הכי בעולם בשמחות הכי גדולות שלנו.... אך הגורל...אכזר. מי היה מאמין שיום אחד, אעמוד ליד קברך וכמעט אפול כאשר אני צופה בגופך נטמן באדמה. אורי שלי, קרן אור שמאירה את כל מי שסביב, אני אוהבת אותך. אני יודעת שאת כאן איתנו ותמיד תהיי. אוהבת אותך אורי שלי. לנצח".
חברה נוספת, אליאור רבינוביץ פרסמה פוסט קוטרע לב בפייסבוק: "אין מילים שיוכלו לתאר את הכאב העצום והחור הענק שנשאר לי בלב. לנצח אשמור אותך בליבי...אני לא מאמינה שהאור שלנו כבה, איזו אבידה גדולה את לאנושות כולה, אין לב זהב כמו שלך, התמימות שלך, האכפתיות והפשטות הנדירה שהייתה רק שלך. תודה שאת שלי, תודה על כל מה שעשית למעני, תודה".
ידידה ארז פרץ ספד גם הוא בכאב רב: "הלא יאומן קרה ועוד לך. שרק התחלת באמת לממש את כל מה שאמרת שאת רוצה לעשות. שהגעת למקום טוב אחרי כל כך הרבה קשיים בחיים. ועלית בראש מורם.. התחתנת עם גבר מדהים הבאתם ילד לעולם... תנוחי על משכבך ילדה יפה. תשמרי כולם. על אסף על ילד שלכם. תנוחי על משכבך אור".
הלווייתה התקיימה אתמול (ראשון) בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון.

יהי זכרה ברוך.