יש מגוון סיבות לבחור לבלות חופשה במלון בים המלח. יש מי שמתארחים במלונות בים המלח כדי ליהנות מן היתרונות של אזור ייחודי זה. אחרים מגיעים במטרה לבלות חופשה נעימה במקום הנמוך בעולם, בין ים ומדבר. כל מי שמבלה חופשה במלון ספא בים המלח יכול להתפנק בטיפולי ספא, לטבול בים, להתמרח בבוץ עשיר במינרלים, להירגע ולצבור כוחות. אורחים רבים במלונות ים המלח מגיעים לאזור מכמה סיבות גם יחד, לבלות חופשה שהיא הזדמנות לשלב שהייה במקום קסום עם יתרונות משמעותיים לצידה. יש כמה עשרות מלונות באזור ים המלח, רבים מהם ממקומים באזור המלונות עין בוקק. היצע של מלונות בים המלח עם חוף ים צמוד הוא מצומצם.
2 צפייה בגלריה
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
החוף הצמוד למלון לוט. יח"צ
מלון לוט נמנה בין מלונות הספא האיכותיים בים המלח ולו יש חוף ים צמוד. יש יתרונות רבים בבחירת מלון בים המלח עם חוף ים צמוד כמו זה של מלון לוט. לפניכם סקירה שתסייע לכם להבין למה כדאי להתעקש על מלון עם חוף ים צמוד.
גישה ישירה לחוף מאובזר
החופים של ים המלח הם בעלי אופי ייחודי ואינם דומים לחופים בשום מקום אחר בעולם. מי הים בעלי רמת המליחות הגבוהה מאפשרים לרוחצים בהם לצוף בקלות. ניתן פשוט לשכב על הגב ולהתמסר למים והשמש כמעט בלי לזוז. קרינת השמש עשויה להיות חזקה אך מכיוון שמדובר באזור הנמוך בעולם קרינת השמש האולטרה סגולה מאפשרת חשיפה מבוקרת לשמש. חוף מאובזר היטב הוא הכרחי אם רוצים באמת ליהנות מכל מה שיש לים המלח ולחוף הנושק לו להציע. בחירת מלון בים המלח עם חוף ים צמוד תבטיח שתהיה לכם גישה פשוטה, מהירה וישירה אל מי ים המלח. רוב המלונות להם חוף ים צמוד מקפידים לספק לאורחים את כל הנחוץ כדי ליהנות מן השהייה בו. יתרון חשוב של מלון עם חוף ים צמוד בים המלח הוא שבכל שעה שתרצו תוכלו לצאת ולבלות זמן בחוף נעים ושליו.
2 צפייה בגלריה
ספא במלון לוט. יח"צ
ספא במלון לוט. יח"צ
ספא במלון לוט. יח"צ