חברת ויורדיסיחצ ויורדיס השוויצרית עומדת לבצע מהפכה בישראל. יחידת המחקר והפיתוח של החברה מייצרת מוצרי עילית בתחום רפואת השיניים שזכו בפרסי עיצוב עולמיים ובאישורי משרדי הבריאות בארה"ב ובאירופה. המוצרים טבעיים, כשרים וטבעוניים. הם מטפלים בשיקום השן והיגיינת הפה. ד”ר בשארה.ע המחזיק בקליניקות לרפואת שיניים בשרון מעיד: “כחלק מהטיפול שאני מעניק לפציינטים שלי, אני מחלק את הערכות של ויורדיס כך שהם יוכלו לעשות שימוש בג’ל הלבנת שיניים ביתית. התגובות שקיבלתי מהם היו פנטסטיות, יש שיפור בהיגיינה ובגוון של השיניים תוך זמן קצר”.
כל המוצרים ארוזים בערכת מתנה יפיפיה בעלת מראה יוקרתי ואופנתי, וכיום ניתן להשיג את המוצרים השונים שחברת ויורדיס הכניסה לשוק המקומי גם בהרצליה וסביבתה הקרובה.
1 צפייה בגלריה
ערכת vVARDIS
ערכת vVARDIS
ערכת vVARDIS
(צילום: יחצ ויורדיס )
בתאריכים ה 25.5 החל משעות הבוקר עד הצהריים, וב 26.5 החל משעות הצהריים ועד הערב, תערך בבית המרקחת גבעול ברחוב וינגייט 142 בהרצליה פיתוח, השקה מיוחדת של הערכה המדוברת.
בערכה של vVARDIS תוכלו למצוא:
✅ מברשת השיניים Rheinholz : מדובר במברשת שיניים המורכבת מעץ אשור הזו, ובזכות המראה המיוחד שלה, בשנה שעברה היא זכתה בפרס עיצוב עולמי. אך מעבר ליופי המבנה ארגונומי של המברשת מסייע בהגעה לחריצים בשיניים, ועוזרת לצחצח שיניים בצורה ובעוצמה שאינה מזיקה לשיניים, כולל ניקוי יסודי בחלקים מוסתרים.
✅ משחת שיניים Edelweiss : בשונה מעוד משחת שינים רגילה, זו קיבלה חיזוק משמעותי בדמות מינרלים טבעיים, כך שהיא מומלצת גם למי שסובלים מרגישות בחניכיים.
✅ ג'ל הלבנת שיניים ביתית Aletsch: תפקידו של הג'ל הוא להחזיר את הצבע הלבן הטבעי המקורי לשן והוא מכיל בתוכו את הריכוז הגבוה ביותר של הנוסחה, כך שמדובר במלבין שיניים טבעי ובריא.
✅ מי פה Weissbad: מי הפה הללו מכילים פלואוריד המונע ריקבון ותורם למראה לבן וטבעי בשיניים. המוצר מספק הגנה נגד כתמים ושחיקת אמייל ועוד ומומלץ למעשנים.
מה הופך את המוצרים של ויורדיס להרבה יותר טובים ויעילים?
הפורמולה - כל המוצרים של vVARDIS מבוססים על פורמולה ,WX זו מורכבת מחומרים טבעוניים שאינם מכילים מכילים SLS פרבנים או מי חמצן שקיימים כיום ברוב התכשירים המוכרים בשוק.
התהליך של הפורמולה הזו למעשה ממלא את הסדקים שקיימים בשיניים ומדמה את התהליך הטבעי של בניית זגוגית השן.
כך השיניים מקבלות את ציפוי ההגנה (אמייל) שלהן מחדש, וגם את המינרלים החיוניים, ובהדרגה מתקבל לו מראה שיניים נקי, נוצץ ובריא, ללא כתמי עישון, לכלוך או פיגמנטציה.
כשרות - המוצרים השונים שפותחו ב vVARDIS מחזיקים בתעודת כשרות, כך שהם מושלמים עבור כל הקהלים, חילונים ודתיים.
אישורים - לאחר שנבדקו, המוצרים של vVARDIS קיבלו אישור של משרד הבריאות הישראלי, ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי.
בידול נוסף - כיוון שמדובר במוצרים טבעיים, ניתן לעשות בהם שימוש גם על גבי כתרים וציפויים, וליהנות מכל העולמות שויורדיס מציעים.
על חשיבות תהליך האנטי אייג'ינג לשיניים
שמירה על שיניים נקיות ובריאות היא אתגר לא קטן, בעיקר כי מדובר בפעולה סיזיפית יומיומית שלעיתים פשוט אין חשק וכוח לעשות.
אבל כדאי מאוד לקחת בחשבון ולזכור כי המזון שאנחנו אוכלים משפיע על בריאות השיניים שלנו, בעיקר אלו המכילים בתוכם המון סוכר.
הסוכר אולי ממתיק עבורנו את הארוחה וגורם לנו לחיוך רחב, אך באותה הנשימה הוא מפרק את הסידן בשן ומשם מתחילות הבעיות.
גם לשתייה שאנו צורכים יש השפעה על נראות ובריאות השיניים. משקאות מוגזים כמו גם מיצים המכילים בתוכם PH מוסיפים לפגיעה במינרלים של זגוגית השן. גם ליין יש נטייה להשאיר כתמים על השיניים וכמובן הסיגריות פוגעות בהן פגיעה אנושה.
ד"ר גיל אספרנה, בעל מרפאת שיניים ברמת החייל, מומחה לשיקום הפה ויושב ראש האיגוד הישראלי לשיקום הפה הרחיב על החשיבות לשמירה על בריאות השיניים, כפי שהמוצרים של ויורדיס מבצעים: "לבצע תהליך אנטי אייג'ינג לשן זה הכרחי, ממש כפי שאנו מטפלים בשאר חלקי גופנו, זה דורש תחזוקה עדינה וקבועה. טיפול כזה מונע סיבוכים גדולים יותר, למעשה זה בדיוק כמו להגיע אל שיננית בתדירות קבועה פעם או פעמיים בשנה ולבצע פעולות של ניקיון השיניים בכל יום, ובכך מונעים את הצורך להגיע אל טיפול שיקומי נרחב ומעמיק יותר בפה בשלב מאוחר יותר".
המוצרים של vVARDIS באיזור השרון
כאמור בתאריכים ה 25.5 וה 26.5 תערך בבית המרקחת גבעול ברחוב וינגייט 142 בהרצליה פיתוח השקה מיוחדת של הערכה, וניתן להשיג אותה גם במקומות הבאים:
✅ בבית המרקחת ברחוב המעפילים 17 בכפר שמריהו.
✅ בבית המרקחת "מונטי" ברחוב אוסישקין 41 ברמת השרון.
✅ ניתן גם לבצע הזמנה אונליין דרך האתר הרשמי של בישראל.