אין כמו טאבון לגינה שיכול להפוך את השגרה החדשה שלכם לטעימה ולמקצוענים הרבה יותר. רבים כבר גילו את התענוג של אפייה בטאבון לא רק של פיצות אלא גם של פיתות ומאפים נפלאים לכל המשפחה וגם לאורחים. אם אנחנו כבר מכירים ביתרונות של המרפסת ושל החצר בשעות הפנאי וביצירת הווי לכל המשפחה, הגיע הזמן שזה יהיה גם חמים וטעים וריחני. הפעם, גם השכנים יוכלו להצטרף אליכם לחגיגה.
1 צפייה בגלריה
450°c – oven
450°c – oven
450°c – oven
(צילום: FREEPIK)
התמקצעות גם בבית היום אנחנו מתמקצעים בכל דבר לאחר שנה שבה למדנו להסתדר לבד ולבשל כמו שפים אחרי שהיינו רגילים להזמין הכל מבחוץ. אם כבר השקענו וקנינו את הקמחים הנכונים ואת הגבינות הטובות, אין סיבה לוותר על ההשלמה של כל התהליך על ידי שימוש גם בתנור נכון. טאבון גז לגינה הוא נייד, הוא יכול להיות מוצב בכל מקום ואחר כך להיכנס הביתה לאחסון כי השמש קופחת או הגשם יורד. בישראל בכלל אפשר להשתמש בו בכל ימות השנה כמעט כך שההשקעה ממש שווה ומחזירה את עצמה לאחר שנה של פיצות ביתיות וארוחות טובות עם חברים. ההכנה עצמה מהירה ומספיקה לכמויות ולכן היא המתנה הנכונה גם למי שאתם יודעים שיעריכו זאת וישתמשו בזה תמיד.
מה צריך לדעת על טאבון גז לגינה? טאבון כזה מתאים בעצם גם לשימוש בבית או בכל מקום שיש מספיק מקום לשמור על רווח ביטחון, אבל משתמשים בו בישראל בעיקר בהזדמנויות חברתיות ולכן חשוב לדעת שהוא נייד ומושלם בדיוק לכך. אפשר לקחת אותו אתכם לחברים שרוצים להפתיע ולהכין יחד פיצות ומאפים, ואפשר לקחת אותו לפיקניק או אירוע בטבע, ואפשר לשים אותו במטבח או במרפסת שלכם בכל קומה. זה בוודאי יהיה מוקד הערב והבילוי עם החברים והמשפחה ואפשר גם להתפנק בפיצה טובה גם לבד או כחלק מבילוי רומנטי בזוג.
עיצוב מרהיב ובטיחותי למי שחשש ממתקן מגושם ולא אסתטי כדאי לראות כיצד הטאבון מעוצב וכיצד הוקדשה בו מחשבה הן על הנוחות בתפעול והן על העיצוב האסתטי והבטיחותי. אפשר להשתמש בו ללא חשש גם כשיש ילדים רבים וליהנות מצורתו המעוגלת והיפה. למרות החום הגבוה שלו הוא בטוח לגמרי לשימוש והוא מכיל בתוכו אבן שמוט מקצועית שעוזרת לכם לאפות במהירות ובדרך הטובה ביותר כל מאפה כך שייצא פריך מבחוץ ורך ועסיסי מבפנים, בדיוק כמו שצריך. התפריט הגדול של מאכלים שאפשר להכין בתוכו כוללים גם ירקות, דגים ובשרים ללא טיגון ושמן מיותר, ותמצאו בוודאי כמה הוא שימושי לפי אורח החיים שלכם ומה שאתם אוהבים להכין.