מזל טוב! בשעה טובה החלטתם למסד את חייכם ולהתחיל יחד במסע המשותף והמופלא של חייכם. צפויים לכם הרבה דברים טובים יחד אך לשם כך אתם חייבים לחשוב יחד כך שכל צעד שתעשו יניב לכם שמחה ואושר.
לאחר שבישרתם לכול המשפחה והחברים ולכל הסובבים אתכם שבעוד מספר חודשים הנכם מתכוונים להישבע אמונים זו לזה תחת החופה ולאחר שהספקתם לצלם את ידה היפה של המאורסת הטרייה עונדת את הטבעת הנחשקת, הגיע הזמן לתכנן את המהלכים הבאים בצורה הטובה והקפדנית ביותר.

1 צפייה בגלריה
אמדו, גן אירועים בשרון
אמדו, גן אירועים בשרון
אמדו, גן אירועים בשרון
(יח"צ)

אז הכנו לכם מספר טיפים למאורסים הטריים
טיפ ראשון: קחו לכם חופש לבד במקום שקט ומבודד. כן, חופש! אתם בשיא האקסטזה והראש שלכם חייב לחשוב בצורה נקייה. בחופש אל תדברו על החתונה ועל תתעסקו בשום תכנון, פשוט תהנו מהביחד, תסתכלו זו לזה בעיניים ותפנימו את הרגע.
טיפ שני: לאחר ששבתם מהחופש ועשיתם לכם סדר בראש, בחרו תאריך לתחתונה, ראשית קחו לוח שנה שיש בו תאריכים עבריים, שבטעות לא תבחרו תאריך שנופל על ימים בעייתיים כמו בין המצרים...ממש מבאס להתקדם בתהליך ואז מתברר שהתאריך לא רלוונטי.
טיפ שלישי: מפו את כל המוזמנים בצורה כללית ביותר, משפחה, חברים קרובים, קולגות מהעבודה, חברי ילדות וכו', נסו להבין מי נמצא בחו"ל ומי מתכוון לנסוע לחו"ל. במידה והאנשים שתרצו מאוד שיהיו נוכחים בחתונה נמצאים בחו"ל או מתכוונים לחזור משם, יהיה לכם וגם להם קשה להתמודד עם העובדה שאינם יוכלו להגיע, לכן חשוב לשמוע מהם מהו טווח התאריכים האולטימטיבי עבורם, וכמובן גם עבורכם.
טיפ רביעי: בחרו את המיקום בו תרצו להתחתן, כיום קיימים אולמות אירועים בשרון ואולמות אירועים במרכז שבחרתם תביא לנוחות עבור כל האורחים. בחרתם להתחתן בקיץ? אין בעיה, בשרון ובמרכז קיימים גני אירועים מדהימים שמיקומם הגיאוגרפי נגיש וקרוב לכל אורח.
טיפ חמישי: לאחר שבחרתם טווח תאריכים ולאחר שצמצמתם את הרשימה בה בחרתם מספר אולמות אירועים וגני אירועים , פנו למנהלי האולמות והגנים, הציגו את עצמכם כזוג מאורס שמעוניין לבוא ולהתרשם מהמקום עצמו בכך שתרצו להיות נוכחים בחתונות שיתקיימו שם. טיפ זה מאוד חשוב מאחר וכך תוכלו גם לקבל חוות דעת אובייקטיבית משלכם, לקבל רעיונות לחתונה שלכם ולעיתים גם מה לא לעשות.
טיפ שישי: צרו קשר עם חברים ומכרים שהתחתנו בשנה האחרונה ובקשו את עצתם לעניין מה לעשות ומה לא לעשות, אין זו בושה להתגלח על הזקן של שלהם, להפך, עזרה מנשואים טריים תספק לכם תמונה בהירה ותמנע ממכם לעשות טעויות שלא ניתן יהיה לתקן אותם. קבלת עזרה יכולה להיות אפילו בדברים הכי קטנים, נניח מהכנת ההזמנות ועד בחירת הדי- ג'י.
טיפ שביעי: עכשיו לאחר שהמסילה שלכם די ברורה נותר לכם לתכנן את התקציב לחתונה, חשוב שתגדירו תקציב ראלי. אל תשכחו שאחרי החתונה אתם מתחילים לבנות יחד את העתיד שלכם, הכנת התקציב צריכה להיות הגיונית אך גם כזו שתעמוד בציפיות שלכם. חתונה יפה ושמחה לא חייבת לכלול צניחה ממסוק ישרות לתוך החופה... כתבו את כל הדברים שתרצו שיהיו לכם בחתונה, דרגו אותם מהכי חשוב להכי פחות חשוב כך תוכלו לדעת הכין להשקיע יותר והיכן פחות.
טיפ שמיני: חייכו, נשמו עמוק, צחקו וקחו על עצמכם המון סבלנות והבנה הדדית כי זה הבסיס והמתכון הנכון לחיים טובים ומאושרים.
אנחנו באמדו גן אירועים בשרון מאחלים לכם מזל טוב ואנחנו עומדים לרשותכם לכל שאלה בקשה שתרצו על מנת להגשים לכם את האירוע לחוויה בלתי נשכחת