כתב: שאול מרציאנו.
בימים בהם כל העולם נמצא באי וודאות עקב משבר הקורונה – הוודאות היחידה שיש לנו היא הרכישות באינטרנט. אמאזון טובעת מעודף ביקושים בארה"ב ובאירופה, ולכן עצרה משלוחים לישראל, למקסיקו וגם לקנדה (משלוחים מארה"ב למדינות נוספות) בכדי לעמוד ביקושים בארה"ב ובאירופה. אמזון מגייסת 100,000 עובדים חדשים ומאיצה את המשלוחים בגבולות ארה"ב, בזמן שהמשק האמריקאי מתכנס לבידוד.
כשאנשים מבודדים בבית, הביקושים לרכישות און ליין עלו פלאים. גבי ושני בר, זוג בחיים, מייסדים ומנכ"לים משותפים של חברת TCM, מספרים איך בימים אלו האינטרנט הוא המקום הבטוח להיות בו.
אי הוודאות בנוגע למשבר וקצב התקדמותו גורמת לירידות חדות בבורסות ברחבי העולם, ואנשים רבים זקוקים לתזרים מזומנים. בעוד חברות רבות מתמודדת עם משבר לא צפוי הזקוקות למגע אדם בכדי לייצר מסחר - בקניונים שסגורים בעת הזו, יש חנויות דיגיטליות שמרוויחות מעליות דווקא בעקבות וירוס הקורונה. אנשים מבודדים בבית ואופן הרכישה שלהם מתאפשר רק באמצעות המסחר הדיגיטלי.

הזדמנות עכשיו להגדיל את התזרים החודשי שלכם - באמצעות נכסים דיגיטליים

נגיף הקורונה מהווה משבר עבור הכלכלה העולמית וגם המקומית פה בישראל, אך האם מדובר "בברבור שחור", או שלמעשה נוצרה כאן הזדמנות? חשוב להבין שהעתיד מצוי במסחר הדיגיטלי ומגיפת הקורונה ממחישה זאת באופן גורף. אפשר ומומלץ לייצר רווחים - באמצעות בעלות על נכסים דיגיטליים, הזמינה היום עבור כל אדם.
במקום למשוך בזמן משבר את החסכונות או לקחת הלוואות, זה הזמן לייצר מהכסף שיש לאנשים רווחים מניבים מהחודשים הראשונים. הרווחים הם הרווחים של החנות הדיגיטלית שמוכרת כאן ועכשיו בארה"ב ובאירופה, בזירות סחר דיגיטליות כמו אמאזון ואיביי.
"אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו רווחים באמצעות מנהלי חנויות, מתכנתים, מעצבים, טכנולוגיה מהפכנית ומאפשרים למאות לקוחותינו להרוויח כל חודש. בעלות הנכסים מתנהלת ע"י נאמן על הכספים בחשבונות מפוקחים.TCM הינה חברת הניהול שמנהלת את המסחר הדיגיטלי, על כל רבדיו משלב איתור החנות, ניהול רכש, מלאי, לוגיסטיקה ופיתוח מערכות טכנולוגיות להגדלת המכירות בחנויות", מספרים גבי ושני בר.
"אחת ההזדמנויות הבולטות היום במשבר העולמי היא האפשרות להתנהל מהבית בכל הנוגע לצריכה המשפחתית. מקומות העבודה מספקות אפשרות עבודה מרחוק, עבודה מהבית אך באותה נשימה, עובדים, משפחות, אשר נכפתה עליהם מציאות חדשה ומוצאים את עצמם בבידוד, פונים לאמזון וזירות סחר אחרות על מנת לספק את הצרכים הבסיסים וצרכי הפנאי", אומרת שני בר.
"אחת מהאפשרויות הריווחיות ביותר כיום היא הצטרפות לבעלות של נדלן דיגיטלי", אמר לי גבי בר. "נדל"ן דיגיטלי הוא למעשה נכס הנמצא ברשת, כמו למשל חנות בפלטפורמת מסחר מקוונת. בדומה לנדל"ן פיזי כמו דירות ומשרדים - ניתן לייצר רווחים מניבים גבוהים באופן משמעותי בניגוד לנדל"ן פיזי, פוטנציאל הרווח אינו מוגבל במזג אוויר, השתלטות מגיפות עולמיות על ידי שטח או תלוי בשוק המקומי, ולכן ניתן למנף את הנדל"ן הדיגיטלי לטובת רווחים גבוהים".

2 צפייה בגלריה
כנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה 2019
כנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה 2019
כנס לקוחות TCM בבית ציוני אמריקה 2019
(צילום: תומר פולטין)

אנשים עוברים לקניות באינטרנט

גבי בר מציג בפני נתון מדהים על תחום האי-קומרס, והסביר כי מכירות האונליין בשנת 2014 עמדו על 1.3 טריליון דולר, וכעת התחזית לשנת 2021 עומדת על 4.9 טריליון דולר. לאור משבר הקורונה הם צופים עלייה בביקוש - כלומר מעל פי 3 תוך שש שנים בלבד.
"העולם עובר לדפוס צריכה שונה, והיום עוד יותר מתמיד כאשר הבידוד מייצר את האלטרנטיבה לקניות בסחר מקוון מכורח המציאות", אומר לי גבריאל ושני בר. "משבר הקורונה רק האיץ את התהליך - אבל מדובר במשהו שהתחיל כבר לפני מספר שנים. אנחנו מזהים עליות בחנויות למוצרי פנאי, מוצרי מזון, מוצרי חיטוי, ספרים דיגיטליים, מוצרי מטבח. עלייה של 590% במכירות של מסכות פנים, עלייה של 490% במכירת נוזלים לחיטוי ידיים, עלייה של 150% במכירת כפפות סטריליות ועוד".

גבי בר: "נדל"ן דיגיטלי - פוטנציאל הרווח אינו מוגבל"

"ישנן קטגוריות רבות של מוצרים שחוות עליות עצומות במכירות בעקבות הקורונה", טוען בר. "בחברה שלנו אנו יודעים לזהות הזדמנויות מסוג זה, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים מבוססי ביג דאטה ו-AI, ובכך לשנות את היצע המוצרים בחנויות הדיגיטליות שאנחנו מנהלים ולמקסם רווחים עבור המשקיעים".
בר אינה טועה. לדעת מומחים רבים, ביניהם ג'ים קריימר, המגיש המפורסם של תוכנית הפיננסים 'Mad Money' ברשת 'CNBC', עכשיו זהו הזמן הטוב ביותר להשקיע בחנויות סחר אלקטרוני. בין פלטפורמות האי-קומרס המומלצות נמצאות Shopify, Etsy ו-Amazon.
"החברה שלנו, חברת TCM, למעשה מאתרת ורוכשת חנויות סחר אלקטרוני בפלטפורמות כמו אמזון ושופיפיי, עבור לקוחותינו אומר גבי בר שני ומוסיף: "אנו מלווים את כל התהליך שכולל את איתורו של הנדל"ן הדיגיטלי, השבחתו וניהולו. כל זה מתבצע באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שפיתחנו המאפשרים לנו לייצר ללקוחותינו רווחים מניבים כבר מהיום הראשון".
חברת TCM - נדל"ן דיגיטלי – ההזדמנות כאן ועכשיו עבור כולנו
במהלך השיחה עם גבי ושני בר, מבהירים לי בני הזוג כי הסיבה שחברת TCM צומחת ביעילות - גם בימים אלו הוא שילוב של לקוחותינו וההון האנושי בחברה. "אצלנו בחברה, הנכס הכי חשוב הם לקוחותינו, והאנשים שנותנים שירות ללקוחותינו, כלומר הצוותים שלנו!" מציינת שני בר. "המטרה שלנו היא להעניק מרחב אהבה, מצוינות, מחוייבות וערכים לצוותים שלנו בכדי שיוכלו להעניק אותם ללקוחותינו".
הם חוזרים ומסבירים שבחברת TCM פיתחו טכנולוגיות מבוססות מערכות לומדות על בסיס ביג דאטה. "הטכנולוגיה שלנו מגדרת את הסיכון שקיים בכל נכס דיגיטלי, כל זאת באמצעות המערכות שפיתחנו. כך למשל, ניתן לנתח את השווי האמיתי של הנכס הדיגיטלי, לבחור במוצרים הרווחיים ביותר, לתכנן את מסעות הפרסום ועוד", אומרת בר.
"כל זה התאפשר בזכות הלקוחות שלנו שמהווים קהילה צומחת. לקוחותינו הם השגרירים שמפיצים את הבשורה: האינטרנט הוא המקום היחיד שצומח בעשרות אחוזים בשנה, והאפשרויות מתוכו הן בלתי מוגבלות עבור כולנו".
בנוסף לכך, חברת TCM אחראית למספר פרויקטים חברתיים, ביניהם פרויקט 'חולמים בגדול' - קורס אשר מעבירה חברת TCM עבור נוער בסיכון. "החזון שלנו הוא להעניק אושר כלכלי באמצעות ערכי ליבה, ע"י הסחר הדיגיטלי הבינלאומי. אנחנו רוצים לקדם בראש ובראשונה ערכים של סובלנות, אהבה ואמון", סיפרו לי גבי ושני בר בהתלהבות.

2 צפייה בגלריה
גבי ושני בר - חברת TCM חברת טכנולוגיה שמאתרת , מנהלת ומשביחה נכסים דיגיטליים
גבי ושני בר - חברת TCM חברת טכנולוגיה שמאתרת , מנהלת ומשביחה נכסים דיגיטליים
גבי ושני בר - חברת TCM חברת טכנולוגיה שמאתרת , מנהלת ומשביחה נכסים דיגיטליים
(צילום: אורי כרמי)
לסיכום אני שואל את גבי ושני בר מה העתיד צופן עבור TCM, והם משיבים: "כיום חברת TCM אחראית לניהול השוטף של נדל"ן דיגיטלי בשווי עשרות מיליוני דולרים, ומלווה על ידי קרן iArgento, קרן השקעות פרטית אשר הייתה המשקיעה הראשונה של חברת 'מובילאיי', ומלווה את חברת TCM בדרך להנפקה והפיכתה לחברה ציבורית. אנחנו מאמינים שאם נמשיך להשקיע בהון האנושי שלנו וביכולת הטכנולוגיות שלנו - נמשיך להתחזק ולקום כל בוקר עם חיוך לעבודה, כפי שעשינו עד כה", אמרו בני הזוג בר.
לביקור בדף האוהדים שלנו:
בדיקת התאמתכם והצטרפות היכנסו ללינק: