ענף האסתטיקה מתפתח כל העת, אך למרות ששיטות שונות להצערת עור הפנים צצות חדשות לבקרים, מדובר עדיין בניתוח שהוא בגדר הגשמת חלום, עבור מי שמתמודדת עם קמטים עמוקים ומשמעותיים בפניה.
הסיבה היא, בעיקר, השינוי הניכר וההתחדשות של מראה הפנים, בקרב מי שעוברות את הניתוח הזה. ד"ר אבנר בן שושן מטפל מזה שנים בנשים שבוחרות לעבור את הפרוצדורה של ניתוח למתיחת עור הפנים והוא מומחה ידוע בתחום זה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר אבנר בן שושן
ד"ר אבנר בן שושן
ד"ר אבנר בן שושן
(צילום: ד"ר אבנר בן שושן)
מתיחת פנים הוא הניתוח היעיל ביותר לנשים המתמודדות עם קמטים רבים בשל הירידה בגיל הממוצע של נשים שפונות למרכזים ולקליניקות של הרפואה האסתטית, ניתן היה לחשוב כי טיפולים שאינם פולשניים כגון הזרקת שומן או בוטוקס מעניקים פתרון כולל למראה העייף של הפנים בכל גיל, אך הדבר איננו מדויק. זה נכון שישנן כיום אפשרויות רבות ופתרונות מגוונים להצערת העור, בין אם באיזור הפנים או במקומות אחרים בגוף, אך מתיחת הפנים היתה ועודנה השיטה שנותנת את המענה הכולל המיטבי ביותר, עבור נשים שחצו את גילאי החמישים והשישים.
במילים אחרות, להתאמת הפרודצורה באופן אישי אל כל מטופלת ומטופלת, ישנה משמעות אדירה על התוצאה הסופי המתקבלת– ועל שביעות הרצון של המנותחת עצמה.
מתיחת פנים מעניקה מראה צעיר באופן ניכר, בהשוואה לכל טיפול אחר, לכן גם לאחר כל השנים היא נותרה פופולרית כל כך.
האם תהליך מתיחת פנים השתנה לאורך השנים? מהלך ניתוח למתיחת פנים כולל, כמעט תמיד, את מתיחת העור הנפול ואת הסרת עודפי העור, על מנת לשוות לפנים מראה חלק ולא מקומט. עם זאת, התהליך עצמו השתנה מקצה אל קצה עם הזמן וכיום הוא כולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומכשור עדכני.
בנוסף, חשוב להדגיש כי המהלך הספציפי של ניתוח מתיחת פנים אצל מטופלת מסויימת, יהיה מעט שונה בהשוואה למטופלת אחרת, זאת בשל הנתונים האישיים של כל אחת מהפציינטיות- שבאופן טבעי יכולים להיות אחרים. למעשה, גם שתי נשים שגילן זהה, עשויות לעבור ניתוח מתיחת פנים שונה במקצת זו מזו, בשל מאפייני גופן, מבנה הפנים השונה שלהן, אחוזי השומן בגוף ואורח החיים האחר שהן מנהלות, שיכול להשפיע על מצב העור ועל אינטנסיביות הניתוח שהן תעבורנה. לייעוץ המקצועי, אם כן, יש מקום משמעותי בהצלחת התהליך, כיוון שההתאמה המדויקת של מהלך הניתוח אל האישה עצמה, היא קריטית לקבלת תוצאה טובה, שתיראה נהדר בעיני המטופלת עצמה ושתגרום לה להיות סופסוף שלמה עם מראה פניה.
מנתח מומחה לאסתטיקה רפואית יעניק לך מראה פנים צעיר ורענן גם בגיל ארבעים ישנן רבות הבוחרות לעבור ניתוחים פלסטיים ומכאן שלא חובה לחכות עד גיל שישים, על מנת להעניק לעצמך את המתנה של מראה פנים נחשק, שאליו את שואפת. ד"ר אבנר בן שושן הוא רופא מומחה לרפואה אסתטית, המבצע מגוון של טיפולים וניתוחים בתחום הפלסטיקה וביניהם מתיחת פנים, לאחר הענקת מלוא המידע למטופלת והתאמה מדוייקת של מהלך הטיפול באופן אישי. פנו עוד היום לקבלת האינפורמציה המלאה על מתיחת פנים ועל טיפולי אסתטיקה מתקדמים נוספים. פרטים נרחבים על מתיחת פנים