לא מעט אנשים יגידו לכם כי הובלה עם מנוף אידיאלית רק לביצוע הובלות גדולות, אך מדובר על טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר. הובלות מנוף יכולות להיות מושלמות גם לביצוע הובלות קטנות, כי הבחירה בסופו של יום נמצאת אך ורק בידיים שלכם. אתם צריכים להביא את עצמכם למצב שבו אתם מבצעים את ההובלה על הצד הטוב ביותר, עם מינימום עיכובים ועם מקסימום תועלת.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אז איך תוכלו להוביל משרד עם מנוף? זוהי אולי השאלה הקריטית ביותר לכל מי שרוצה להעביר את המשרד שלו ממקום אחד למקום אחר. הובלה של משרד בשונה מהובלה של דירה יכולה להיות מאוד קריטית, במשרד יש לא מעט אלמנטים שעלולים לפגוע במוניטין של שנים.
אז רגע לפני שאתם מבצעים הובלה עם מנוף של משרד, אלו הם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת אותם בחשבון. כך תוכלו להכין את עצמכם בצורה האידיאלית לקראת המעבר עצמו, מעבר שיכול לפתוח לכם דף חדש בקריירה העסקית שלכם – ומוטב שזה יהיה דף לבן נקי שממנו רק תוכלו להתפתח קדימה.

תעדכנו את הלקוחות טרם המעבר הצפוי

תזכרו כי אתם צריכים לפעול כל העת בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלכם, אותם אנשים שמשקיעים את הכסף שלהם בעסק שבניתם. אם לא תפעלו בשקיפות מלאה מול הלקוחות ותספרו להם על המעבר הצפוי, זה עשוי להיתפס בעין פחות יפה – בטח אם מדובר על מעבר לעיר או לאזור אחר. הלקוחות שלכם הם השותפים שלכם לכל דבר ועניין, אתם לא צריכים את האישור שלהם – אתם כן צריכים לעדכן אותם.

טיימינג הוא שם המשחק בהובלת משרד

אומנם הובלה עם מנוף יכולה להתבצע מהר מאוד, וזוהי ככל הנראה הסיבה שבגללה בחרתם דווקא באפשרות הזאת. אך עדיין טיימינג הוא אחד מהדברים הקריטיים ביותר כאשר אנו מדברים על הובלה של משרד. הרי כאשר ההובלה מתבצעת אתם לא תוכלו לעבוד, ואתם תצטרכו לבחור את המועד הנכון לבצע את ההובלה – כך שהיא לא תיפגע בתפקוד העסק. בסוף אתם צריכים לשים את העסק שלכם בראש סדר העדיפויות, הוא החשוב ביותר עבורכם.

את המסמכים החשובים אל תשימו בקרטונים

זה נכון שאם תבצעו הובלה עם מנוף אתם קונים לעצמכם שקט נפשי כי ההובלה כולה תתבצע בצורה בטוחה. אך בו בזמן אתם לא יכולים לקחת סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר. את כל המסמכים החשובים, אלה שאתם לא יכולים לקחת בחשבון שהם ילכו לאיבוד – תיקחו ביחד אתכם. אל תעמיסו על הקרטונים וכמובן שלא תיתנו אותם למובילים, אתם לא באמת יכולים לדעת מה עלול לקרות.

תבחרו חברה שאתם סומכים עליה לגמרי

הובלה עם מנוף תהיה נהדרת כל עוד היא תתבצע על ידי חבה מנוסה ומקצועית. אתם מבחינתכם לא יכולים לקחת שבויים, תתעכבו כמה שאפשר בבחירת החברה – עד שתהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון. אל תיקחו סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר, תבחרו בחברה שאתם סומכים עליה בעיניים עצומות – תדמיינו שאתם בוחרים עכשיו שותף לעסק שלכם.

העלות חשובה – אבל תיקחו את זה בפרופורציות

זה נכון שהובלה ביחד עם מנוף יכולה להיות יקרה בהשוואה להובלה עם מובילים, אך אתם צריכים להסתכל על התמונה הכוללת. הובלות עם מנוף יהיו מהירות יותר והם יאפשרו למשרד שלכם לחזור לפעילות בתוך זמן קצר. הובלה עם מובילים עשויה לעכב אתכם מאוד, והיא תביא אתכם למצב שבו המשרד עלול לספוג פגיעה שיהיה לכם קשה לקום ממנה.