העלייה העקבית בתוחלת החיים של גברים ונשים ברחבי העולם מביאה לניסיון לצמצום סימני הגיל ושמירה על מראה צעיר יותר. אם בעבר קמטים ועור מבוגר נתפסו כחלק מהחיים וכגזירת הזמן, בשנים האחרונות פותחו מכשירים מיוחדים המיועדים לשקם את העור, להצעיר את מראה הגוף, לשפר ולטשטש את סימני הגיל. עם השנים החומצה ההיאלורונית המצויה בעור הולכת ופוחתת, כך גם האלסטין והקולגן שהקנו לעור מראה מוצק וגמיש בגיל צעיר. גם הגוף מוסיף אחוזי שומן, השרירים רפויים. כתוצאה מכך העור נראה רפוי, נפול, המרקם שלו שונה, יש קמטוטים, כתמים, שקעים, הצטברות שומן באזורים שונים והמראה הכללי עייף, מבוגר ופחות מוצק.

1 צפייה בגלריה
המסת שומן ופיסול הגוף
המסת שומן ופיסול הגוף
המסת שומן ופיסול הגוף
(צילום: לירון סנדרמן)

מובילים ברפואה אסתטית

מרפאות VIV הן מרכז מוביל לרפואה אסתטית, המציעה טיפולים לשיפור איכות החיים תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום על ידי רופאים מומחים ומנוסים בתחומם. מרפאות VIV הראשונים באסתטיקה הפנים, מביאים את מהפיכת טיפולי האסתטיקה לגוף, בהם ניתן ליהנות מטיפולים שונים בטכנולוגיה לא פולשנית וללא כאב, טכנולוגיה שלא היתה קיימת עד היום ומטפלת ב 3 נושאים עיקריים: המסת שומנים, בניית שריר ושיפור עור הגוף.
עיצוב הגוף – הטכנולוגיה החדשנית המתקדמת בתחום פיסול גוף לבניית שריר ושריפת שומן לגברים ולנשים באזורים שונים בגוף באמצעות מכשיר EMSCULPT. המכשיר, שהוכח מחקרית וקלינית כיעיל, עושה שימוש בטכנולוגיה אלקטרומגנטית הגורמת לשרירים לפעול באופן ממוקד ובעוצמה כפולה ומפעילה את השריר 20,000 פעמים בחצי שעה. כך ניתן לשרוף שומן באזור ממוקד ולבנות את השרירים שבאמצעות אימוני ספורט רגילים לא ניתן להשיג. הטכנולוגיה הזו מאפשרת גם להשיג בטן שרירית ומעוצבת, ישבן ברזילאי מורם וחזק, ידיים שריריות ועוד. הטיפול אינו פולשני, מתבצע בשכיבה ואורך חצי שעה בכל פעם.
תוצאות עיצוב מהירות – מי לא היה רוצה בטן שרירית, מעוצבת ומחוטבת? במרפאות VIV ניתן לקבל טיפול המתבסס על טכנולוגיה חדישה לבניית שריר ושריפת שומן בו זמנית לעיצוב הבטן עם תוצאות נפלאות. הסופר אימון בטכנולוגיה אלקטרומגנטית מייצר כיווץ שרירים מהיר המנצל באופן מלא את יכולת השריר בטיפול האורך חצי שעה, אינו כואב ואינו פולשני. אימוני כושר הם דבר טוב, כמובן, אך אינם יכולים למצות ב 100% את השריר או לטפל באופן ממוקד באזור מסוים בגוף ולהפחית את אחוזי השומן. המכשור המתקדם במרפאותVIV הוכח מחקרית כמטפל בבעיה, ועל הטיפול יש לחזור מספר פעמים כדי להגיע לתוצאות של חיזוק שרירי הבטן וצמצום אחוזי השומן.
המסת שומנים – עם השנים שומן מצטבר בגוף ולעיתים קרובות קשה להיפטר ממנו. גם אם עוסקים בספורט, מזיעים ומתאמנים, שזה נהדר ומומלץ, נשארים מצבורי שומן שלא ניתן להיפטר מהם דרך פעילות גופנית. במקרה כזה יש להיעזר באמצעים חיצוניים המקנים טיפול יעיל ואפקטיבי יותר. במרפאות VIV מצאו פתרון כדי להיפטר ממצבורי השומן בלי להזיע ובלי לסבול. האם השומן מצטבר דווקא במותניים, בירכיים או בבטן וגורם לגוף להיראות רפוי וללא פרופורציה? יש פתרון המבוסס על טכנולוגיית המסת שומנים ממוקדת. אין צורך לשאוב את השומנים בניתוח או להשלים עם המצב כשקיימת אפשרות טובה יותר לאנשים עם BMI פחות מ 30.
הטכנולוגיה החדישה, Vanquish, המבוססת על המסת שומן באמצעות חום, מטפלת באזורים הרצויים באופן ממוקד. על ידי חימום אזור מסוים וממוקד שבו יש מצבורי שומן עודף, ניתן להגיע לתוצאות מעולות בהצרת היקפים משמעותית. הטיפול, המיועד לגברים ולנשים, מתבצע ללא מגע ובכל גיל אחרי ייעוץ של רופא מומחה וצוות המרפאות.
אקסיליס – (EXILIS) טכנולוגית EXILIS היא טכנולוגייה פורצת דרך לשיפור מראה עור הפנים והגוף על ידי מתיחה ומיצוק. במרפאותVIV עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית ביותר, עם מוצר של חברת BTL הידועה באיכות ובמקצועיות ואשר ניתן למצוא רק ב-VIV. מדובר על טיפול לא פולשני המיועד לגברים ולנשים בעור הפנים, בצוואר ובגוף, לחידוש האלסטין והקולגן הקיימים בעור הפנים, אשר מצמצם את אחוז השומן, מצר היקפים, יוצר מראה מוצק יותר ומהודק. רבים מהידוענים כבר עשו שימוש במכשיר, אשר מאפשר לגוף לבצע אתחול ולחזור לאחור.
הטיפול החדשני משלב שני סוגי טיפול אסתטי:
- גלי רדיו המסייעים לחידוש האלסטין והקולגן הטבעיים בעור, לחידוש העור ולצמצום מראה הקמטים.
- גלי אולטרסאונד הגורמים למתיחה של העור, למיצוקו ולהרמתו.
מדובר בטיפול לא פולשני ולא כואב, המסוגל לשפר גם את סימני הצלוליט ואורך 30-15 דקות בכל אזור ומחזיר זוהר ורעננות לגוף.

לסובב את הגלגל לאחור

כיום יש מגוון טיפולים אסתטיים העושים שימוש במכשירים חדשניים ובשיטות ייחודיות ועוד היד נטויה. בעיות בעור הפנים ובגוף, שפעם נחשבו לבלתי פתירות, מוצאות את פתרונן היעיל בתחום האסתטיקה הרפואית. למרות מגוון האפשרויות, חשוב לבחור את הטיפולים ואת המטפלים הטובים והמקצועיים שיבצעו אותם. ישנם טיפולים אשר צריכים להתבצע על ידי רופאים המומחים בתחומם, ואחרים שמצריכים אנשים שהוכשרו לכך.
במרפאות VIV מתמחים בתחום האסתטיקה הרפואית ובטיפולים שונים בטכניקות מתקדמות ביותר הקיימות היום, שנועדו לשפר את מראה הגוף, הפנים, את איכות החיים ואת האהבה שלנו לדמות הנשקפת אלינו מן המראה.
אם גם אתם רוצים מגוון טיפולים אסתטיים שאינם כרוכים בכאב, אך יציגו בפניכם את התוצאות היפות והמיטביות ביותר - צרו קשר עם מרפאות VIV בטלפון 2345* והמומחים ישמחו לסייע לכם.