אז מה הן שכונות אטרקטיביות להשקעה באתונה? ואיך כדאי להתנהל כדי להשיג את ההשקעה הנבונה ביותר?
לפני הכול, חברת ניהול כאשר אנחנו מדברים עלה שקעה בארץ זרה, מומלץ להיעזר בחברת ניהול, שתסייע לנו להבין את מדיניות המיסוי, ההטבות וההגבלות. חברת הניהול תסייע להנגיש עבורנו את ההשקעה בארץ זרה, שכוללת לרוב בירוקרטיה מורכבת. בזכות חברת הניהול, תוכלו להימנע מטעויות של מתחילים, בזכות הניסיון, הכלים, הידע המקצועי שצברו עם השנים. חברת הניהול תייעץ לכם על השכונות המומלצות, ועל היתרונות והחסרונות של כל עסקה ועסקה.
1 צפייה בגלריה
GREESE NADLAN
GREESE NADLAN
GREESE NADLAN
(freepik)
מיקום הנכס בעיר כל מי שהשקיע השקעה בחייו יודע את החשיבות של מיקום הנכס. בין אם מדובר בנכס למגורים או נכס עסקי, חשוב לשים לב היכן הוא נמצא. ביוון קיימות שתי אופציות עיקריות – השקעה בנכסי נדל"ן באיים השונים, או בערים הגדולות כמו אתונה וסלוניקי, שם רבים משקיעים בדירות. אז איך בוחרים שכונה להשקעה באתונה?
אז הנה - שכונות אטרקטיביות להשקעה באתונה:
קיפסלי קיפסלי היא שכונה שבעבר הרחוק הייתה נחשבת שכונה עשירה, אך כיום מתפקדת כשכונה צעירה ואטרקטיבית בה גרים סטודנטים רבים. בעתיד צפוי לעבור בשכונה מטרו, מה שיעלה את ערך הדירות, ויעלה את הביקוש.
קרמיקוס שכונה שמושכת תיירים רבים, וידועה במקומות הבילוי שלה. בשכונה ניתן למצוא חיי לילה תוססים, וגרים בה יוונים ותיירים כאחד. השכונה ממוקמת צפון מערב לאקרופוליס. מדובר בשכונה מבוקשת, אך לא יקרה.
אקסרחיה אקסרחיה הייתה בעבר שכונה של הפגנות חברתיות, אך עם הזמן האזור נרגע. מדובר באזור פופולרי להשקעות, בגלל בתי הקפה והפאבים הרבים שנמצאים בה. בשכונה קיימים אתרי תרבות כמו מוזיאון הארכיאולוגיה, אוניברסיטה, וניתן להגיע לאקרופוליס תוך 30 דקות הליכה.
פסירי שכונת פסירי היא סיפור סינדרלה של שכונת תעשייה, אליה הגיעו בעבר מוזיקאים ואמנים. הרצון לגור באזור תעשייה נובע ממחירי השכירות הזולים. עם הזמן השכונה עברה מהפך, יותר ויותר בתי קפה היפסטריים נפתחו בה. כיום השכונה היא שכונה באווירה "תל אביבית", עם גלריות שונות ומלונות בוטיק. שכונת פסירי קרובה לכיכר המרכזית באתונה, כיכר סינטגמה, ונגישה לקווי מטרו. לוקח לא מעט זמן למצוא הזדמנות טובה בשכונת פסירי, ובכל זאת מדובר ביעד פופולרי למשקיעי העולם.
קולונאקי בשכונה זו נמצאים מרכזי הקניות המרכזיים של העיר, ונמצאים בה מוזיאונים, תערוכות ותצוגות, פאבים וטברנות, מה שמושך לשכונה אנשים רבים. השכונה נקראת על שם העמוד קולונאקי שגובהו שני מטרים, והוא נמצא בכיכר במרכז השכונה.
נאה סמירני כארבעה קילומטרים ממרכז אתונה, נמצאת שכונת נאה סמירני. הרכבת החשמלית תקח אתכם עד לכיכר סינטגמה, ושדרת סיגרו תקח אתכם לים, או למרכז אתונה – תלוי באיזה כיוון תבחרו.
קליתאה שלושה קילומטרים דרומית למרכז אתונה, נמצאת שכונת קליתאה. קליתאה מוכרת בעיקר בזכות מרכזי התרבות והספורט, של אולמיפאדת 2004 שהתקיימה באתונה. בשכונה קיים גם מרכז תרבותי שמושך אליו אנשים רבים.
כשמדברים על נכס, חשוב לבדוק היכן הוא בדיוק נמצא ביחס לנקודות כמו מטרו, אוניברסיטאות, בתי חולים, אטרקציות של תיירים, מלונות ושגרירות וכן הלאה.
לפני כל שהשקעה בנדל”ן יש לנתח את העיר לפי שכונות, והבנה של מוקדים מרכזיים בעיר.