שטיחים, בואו נדבר על זה רגע. מה בעצם סוד הקסם של האריג או הבד הזה המונח על הקרקע (או לעתים אפילו על הקיר), שחוצה תקופות זמן, חוצה אזורים גאוגרפיים וחוצה תרבויות בצורה כזאת?
האמת, הסיבות לכך רבות. אלי ששון, אשר מאז 1976 עומד מאחורי החנות הפופולרית שמוכרת שטיחים מודרניים בהרצליה וכמובן הצוות המסור שלו, יוכלו לתת לכם שפע של תשובות והסברים, כולל כאלה שלא חשבתם עליהם מעולם. אז אם בימים אלו אתם מצויים בתהליך חיפוש שטיח, או בכלל מתלבטים האם לרכוש שטיח או לא, הגעתם למקום הנכון.

1 צפייה בגלריה
שטיחי אלי ששון
שטיחי אלי ששון
שטיחי אלי ששון
(יח"צ)
באולם התצוגה המשתרע על 3 קומות, הם גם מעבירים הרצאות בנושא אריגת שטיחים בעבודת יד, בהרצאה מוסבר על הטכניקות השונות של אריגת השטיחים ועל התהליך הארוך והמורכב עד לסיום קבלת השטיח. ההרצאה מלווה בנגינה על הסנטור - כלי פרסי עתיק, אשר משלים את החוויה העצומה.

כל היתרונות של שטיחים – אצלכם בבית

ודאי תסכימו שהשטיח מהווה הרבה מעבר לאריג, השטיח הוא בעצם הציור המרכזי של הבית, המעניק תחושה של רוגע ושלווה. בנוסף הוא מקנה לחלל כולו זריקת צבע חיונית ומשדרג אותו. לחלל כולו מתווסף חום, יוקרה ואף מוקד עניין שקשה להסיר ממנו את המבט.
מעבר לזה – שטיח הוא אלמנט עיצובי, אקססורי, אם תרצו, שניתן להוסיף לבית שלכם באופן זמני, לשחק איתו, להחליף את מיקומו, להעביר מחדר לחדר, ואם יתחשק לכם, להביא חדש. לא משנה מה אתם תבחרו ואיך תרצו לעבוד עם השטיח, הכל פתוח בפניכם.
שטיח, בנוסף לכל, הוא גם סממן תרבותי ולעתים גם סנטימנטלי. ישנן תרבויות, כמו הפרסית או האפגנית, למשל, שיש להן מורשת ארוכת שנים של ייצור שטיחים, מה שכמובן מהווה מקור לגאווה.

שטיחים לבית שלכם? הרשו לעצמכם להשתולל

יש כל כך הרבה סגנונות שמגיעים מכל רחבי העולם, יש כל כך הרבה חומרי גלם, כל כך הרבה גדלים, כל כך הרבה מגמות, ואת כולם תמצאו בכל אחת מבין שתי החנויות של אלי ששון בהרצליה.
אחד המושגים הדומיננטיים, אשר חוזרים על עצמם שוב ושוב בעולם השטיחים, ולגמרי בצדק, הינו שטיחים בעבודת יד. יש הרגשה ממש מחממת לב בידיעה שהשטיח נוצר בידי אדם, במיוחד בשבילכם, מתוך אהבה אינסופית, ולא פחות חשוב מכך, שנים של מומחיות וידע טכני בזכותם תדעו שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר בנמצא. רבים מבין הלקוחות שמגיעים לחנות שואלים על שטיחים בעבודת יד, וכל האנשים הללו לא טועים. כמובן שהאיכות מדברת בעד עצמה, ושטיחים שנארגו בסבלנות ובעבודת נמלים נוטים להשתמר לאורך שנים.
כאן מגיע החלק הלא פחות חשוב – הסגנון. הבית שלכם מעוצב בקווים מודרניים וחדשניים יותר? ודאי תרצו שטיח שקולע בול לסגנון הזה עם צבעוניות תואמת. בחנות החדשה בהרצליה פיתוח תמצאו מבחר עשיר שהוא רק של שטיחים מודרניים, עם דוגמאות אבסטרקט משגעות וצבעוניות. הלכתם על סגנון מסורתי וחמים בטעם של פעם, שעושה כבוד למסורת? גם כאן, תתרשמו מדגמים רבים וטובים. בקיצור, כל שעליכם לעשות זה לבחור.
ואם אתם מתקשים לבחור או להחליט, אלי ששון והצוות המיומן יעזרו לכם להתאים את השטיח לחלל הרצוי וכל זה - תוך כדי התחשבות בגודל המתאים, בריהוט הקיים, בסגנון המועדף ובגוון שיצור את ההרמוניה המושלמת ביותר לבית.
אולם התצוגה של השטיחים המודרניים:
רחוב המנופים 8, הרצליה פיתוח
טל': 097747005