מקצועיות וניסיון
אנחנו בטוחים שאתם, בתור ועד הבית של הבניין שלכם, רוצים את הכי טוב עבור הדיירים. אבל, במידה וזו הפעם הראשונה שיוצא לכם לכהן בתור ועד הבית ואין לכם ניסיון, זה עלול גם להסתיים באכזבה לא קטנה.
לכן, יש יתרון משמעותי לחברות ניהול מקצועיות שמכירות את כל המערכות בבניין ואת דרכי הטיפול בתקלות. אז אם אתם גרים בבניין של שישה דיירים זה עוד בסדר, אך אם מדובר בבניין רב קומות, כמובן שההמלצה שלנו עבורכם היא לתת למי שבאמת יודע לעשות את העבודה לעשות אותה.
חיסכון אדיר בזמן
מי מכם שכבר כיהן כוועד הבית של הבניין, יודעים כמה זמן ואנרגיה זה שואב. נתחיל מהשורה התחתונה, אתם ממש לא יכולים לדעת איפה תהיו בעוד דקה. פתאום הפסקת חשמל, פתאום מעלית תקועה ופתאום הצפת מים בחניון.
כל זאת ועוד לא ציינו את העבודה הסיזיפית ביותר, גביית כספים מהדיירים בגין תשלום ועד הבית. יום יום, דלת דלת, זה מה שזה הולך לדרוש מכם.
תאמינו לנו שהזמן הזה שווה כסף, והרבה. את הזמן הזה אתם יכולים להרוויח אם תתנו לחברת הניהול לבצע את העבודה עבורכם. אתם גם ככה עסוקים עד הראש בעבודה ובבית, תנו לעצמכם קצת זמן חופשי.
1 צפייה בגלריה
ניהול בתים משותפים - כל היתרונות
ניהול בתים משותפים - כל היתרונות
ניהול בתים משותפים - כל היתרונות
(צילום: FREEPIK)
תגובה מהירה לתקלות
הניסיון מלמד אותנו שלעיתים יש תקלות שפשוט אי אפשר לדחות את הטיפול בהן. למשל, אם יש שריפה בלובי או שאחד מהשכנים נתקע במעלית, זה ממש לא הזמן לרדוף אחרי ועד הבית כדי שיחזור מהעבודה או מהאירוע שבו הוא נמצא על מנת לטפל בסיטואציה.
לכן, אתם זקוקים לגוף שלישי שיהיה פנוי במאת האחוזים על מנת לספק מענה למקרי חירום. לחברת ניהול יש גם את מירב תשומת הלב עבורכם וגם את הכלים המתאימים לתיקון התקלות השונות.
ניהול סכסוכים בין שכנים
חברת ניהול היא גוף שלישי שלא נמצא בבניין תמיד ולא מעורב בתקשורת הבין אישית בין השכנים. בתוך כך, נוח לה יותר לנהל את העניינים, לגבות כספים כשצריך, להעיר על ניקיון עוד.
בסופו של דבר, אתם בתור דיירי הבניין זקוקים לעיתים לגוף שיגשר ויפתור סכסוכים, שזה ברוב המקרים הגורם מספר אחד להתנהלות לא תקינה בבניינים משותפים.
זהו, כעת כשאתם מכירים את כל היתרונות בשירות של ניהול בניין משותף, זה הזמן לעשות את הבחירה הנכונה ולפנות לעצמכם קצת זמן פנוי.
לפני שאתם סוגרים עם חברת הניהול, אל תשכחו לקרוא חוות דעת ולקחת כמה הצעות מחיר, בהצלחה!
למידע נוסף היכנסו לאתר https://agas1.co.il/