"אזורים" ועופר השקעות מודיעות על חתימת שתי עסקאות נוספות במתחם המסחרי של פרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי בסמוך לשכונת הרצליה ב', לפתיחת שתי מסעדות חדשות.
1 צפייה בגלריה
מתחם הרצליה הילס
מתחם הרצליה הילס
מתחם הרצליה הילס
(צילום: גלעד קוולרצ'יק)
קראו גם >>
העסקה הראשונה נחתמה עם רשת Moses, מבית קבוצת BBB, לפתיחת הסניף השני של המותג החדש "MOSES SHOP", אשר יציע תפריט המבורגרים מהודק ועדכני, שיכלול מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת Moses, לצד מנות חדשות בטעמים מפתיעים. הסניף, שישתרע על פני 80 מ"ר, צפוי להיפתח מיד בחודש נובמבר השנה, במתכונת של משלוחים, טייק אווי וישיבה בחוץ (בהתאם להנחיות משרד הבריאות).
עסקה נוספת שנחתמה לאחרונה בפרויקט הרצליה הילס, היא עם מסעדת הדגים ופירות הים המצליחה מחיפה "אבו זייד". המסעדה חתמה על הסכם להשכרת שטח של 255 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות, ובימים אלו החלו העבודות לקראת פתיחתה הצפויה בחודש פברואר 2021.
עסקאות אלו מצטרפות למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס, ביניהם מסעדת נונו ומימי, סושי רום וחומוס כספי ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", מכבסת "קלירנס", סופרמרקט "סופר הילס", בוטיק האוכל "המזווה", אטליז דגים שנפתח ממש לאחרונה ועוד.