האכיפה בהרצליה עולה מדרגה: בהנחיית ראש עיריית הרצליה משה פדלון, כוחות הפיקוח והאכיפה העירוניים בהרצליה, בשיתוף משטרת ישראל, עוברים למתן קנסות ודוחות לתושבים ובעלי עסקים שיפרו את התקנות שקבעה הממשלה.
1 צפייה בגלריה
מבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר
מבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר
מבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר
(צילום המחשה: דוברות עיריית רעננה)
קראו גם >>
אם עד היום נהגו כוחות האכיפה בעיר להסביר ולהזהיר את מפירי התקנות, הרי שלנוכח שיעורי ההדבקה הגבוהים הוחלט על נקיטת יד קשה. מעכשיו הפיקוח יהיה קפדני, צמוד ויתבצע לאורך כל שעות היממה, 24/7. הקנסות כפי שנקבע הם בין 500 -5000 ₪ והם יוטלו הן על תושבים והן על בתי עסק שיפרו את התקנות.
מדובר באנשים שיימצאו במרחב הציבורי ללא מסכות, לא ישמרו על מרחק של 2 מ' לפחות, או שיהיו מעבר למרחק שמותר להם להיות בו. כמו כן יוטלו קנסות על בתי עסק שהיו פתוחים למרות האיסור, או כאלו שיש להם היתר תחת מגבלות, אך לא יקיימו אותן.
ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "ההידבקות בקורונה מתפשטת וחייבים לעשות הכל כדי להפחית את המספרים. זוהי סכנת חיים אמיתית ואנחנו כרשות עירונית נערכים לפעילות ממוקדת ותקיפה בכל רחבי העיר, מול התושבים והעסקים, כדי להפחית את ממדי התחלואה".
מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הוסיף: "עיריית הרצליה נרתמת באופן מאסיבי ומרוכז למלחמה בהתפשטות הנגיף וננקוט יד קשה כלפי כל מי שיפר את אחת התקנות. עלינו לזכור שכולנו יחד במאבק הלא פשוט הזה. רק ציות להוראות ולתקנות יכול לשפר את המצב ולהוריד את נתוני התחלואה הקשים".