בר "בוורלי" מבית השף עדן טופן (מסעדת גוני, רמת השרון), מגיע לפרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי ומביא עימו בשורה חדשה לתושבי האזור בתחום הבילוי, חיי הלילה ובעיקר הקולינריה עם תפריט חדשני וייחודי. הבר הוקם על ידי שלושה שותפים שמביאים עימם רקע וניסיון עשיר. התפריט שנבנה על ידי השף עדן טופן מבוסס על חומרי גלם טריים ומנות ייחודיות.
2 צפייה בגלריה
מתחם הרצליה הילס
מתחם הרצליה הילס
מתחם הרצליה הילס
(צילום: גלעד קוולרצ'יק)
בוורלי מציעים לקהל לקוחותיהם להנות משתי חוויות באותו המקום: בבוקר ניתן להגיע ולהנות מכוס קפה חם, שייקים מרעננים, כריכים ועוד. בעוד בערב המקום משנה פניו והופך להיות הבר השכונתי עם תפריט מסקרן של טאפאסים ויינות איכותיים.
"בוורלי" חתמה לאחרונה עם חברת אזורים ועופר השקעות , על הסכם השכרה בשטחי המסחר של הפרויקט, בשכונת הרצליה הילס. הרשת תשכור במתחם שטח של כ- 64 מ"ר ושטח ישיבה חיצוני לתקופה של 3 שנים. מועד הפתיחה צפוי להיות בחודשי האביב.

2 צפייה בגלריה
בר חדש
בר חדש
בר חדש
(אילוסטרציה: shutterstock)

אזורי המסחר של חברת "אזורים" ועופר השקעות בפרויקט "הרצליה הילס" כוללים כ- 30,000 מ"ר. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר. עסקה זו מצטרפת למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס, ביניהם סניף מרשת הפילאטיס המצליחה של גל קספרס, מסעדת נונו ומימי, סושי רום, מוזס ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", מירית רודריג (MR), ", סופרמרקט "סופר הילס, ובוטיק האוכל "המזווה".
קראו גם >>>>
דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על ההסכם ושמחים לצאת לדרך עם בר "בוורלי". זוהי בשורה אמיתית לשכונת הרצליה הילס ואני בטוח שבר "בוורלי" יגוון את הפנאי והבילוי בשכונה וישדרג את חיי הלילה של התושבים. אין לנו ספק שבר "בוורלי" יתרום לגיוון השירותים המסחריים הקיימים בפרויקט. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו במתחם היוקרתי "הרצליה הילס", מלמדות על הפוטנציאל הרב שמגלים בעלי העסקים והתושבים. מיקומו האטרקטיבי והאסטרטגי של המתחם. בשל נגישותו וקרבתו לצירים מרכזיים, מייצר עניין וחשיבות רבה עבור אנשי העסקים. כבר היום, נהנים התושבים מחנויות הפנאי והבילוי הרבות שנפתחו באזור ואנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה והתושבים".