רשת moses תפתח השבוע תת מותג חדש בשם moses shop, המושתת על קונספט של סניפים קטנים, במרכזים מסחריים במיקומי פריים, אשר יציע תפריט מהודק הכולל המבורגרים מוכרים של רשת moses ומנות חדשות.
קראו גם >>
סניפי moses shop יוקמו על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, והם יציעו כ30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות take away (איסוף עצמי) ומשלוחים.
הסניף moses shop הראשון ייפתח בחודש ספטמבר 2020 בקניון 'מרגליות' בהוד השרון והסניף השני ייפתח מיד אחריו, לאחר עונת החגים, בשכונת 'הרצליה הילס' בהרצליה, כאשר המטרה היא לפתוח 5 סניפים בחודשים הקרובים. הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, תפעל בשיטת הזכיינות.
תפריט הרשת הינו מצומצם, מהודק ועדכני, והוא יכלול מספר מנות אייקוניות ומוכרות מרשת moses, לצד מנות חדשות בטעמים מפתיעים. קציצת ההמבורגר אף היא הותאמה לרשת החדשה, לאחר עבודה מאומצת של אנשי קולינריה בקבוצת BBB.
הזכיין הראשון של הרשת, שעובד בשיתוף פעולה עם רשת moses על אפיון המותג, בניית התפריט והידוק הקונספט הוא רונן לוי, בן 32 מהרצליה, המגיע מעולם חיי הלילה וברשותו ברים רבים באיזור השרון דוגמת 'ימה' בחוף השרון; 'גרגא פיטיץ'', הבר במלון 'פאבליקה' מרשת ישרוטל; הבר במלון 'הניקס' מבית פתאל, ואחרים.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "כללי המשחק בתחום המסעדנות והאירוח השתנו לחלוטין עוד טרם משבר הקורונה והמשבר שינה אותם אף יותר ושבר את הפרדיגמות אשר היו מוכרות לנו עד כה. השקעת הון רב בפתיחת מסעדות גדולות ומרובות אורחים, כבר אינה רלוונטית בימים אלה, ולכן, על מנת להמשיך, להתפתח ולגדול יש לבצע מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית- מקומות קטנים ואינטימיים יותר, תפריטים מצומצמים ומהודקים יותר, תוך חסכון בעלויות מיותרות, בכוח אדם ובעלויות מזון".