חובבי החמץ בפסח פורחים במגפה: מסעדות רבות שבדרך כלל אינן נוהגות לפתוח את מרכולתן בפסח בשל חוק החמץ מציעים משלוחי חמץ כאילו אין גלוטן בעולם.
1 צפייה בגלריה
משלוחי חמץ בפסח
משלוחי חמץ בפסח
משלוחי חמץ בפסח
(צילום המחשה: freepik)
כידוע, חוק החמץ קובע שבמהלך חג הפסח "לא יציג בעל עסק בפומבי מוצר חמץ למכירה או לצריכה", בשל מגיפת הקורונה כל המסעדות ודוכני המזון סגורים, וכך הם יכולים להמשיך ולהציע את מוצריהם באופן חופשי ללא קנס כבשנים עברו.
אלו המקומות שמציעים משלוחי חמץ באיזור השרון:
נונו, כפר סבא, הוד השרון, הרצליה
מסעדות "נונו" מהוד השרון והרצליה פועלות במתכונת השגרתית, ומציעות את המנות הקבועות במשלוחים של פיצות, פסטות ועוד.
מימי, כפר סבא
מסעדת הבת של נונו מציעה משלוחים של מגוון מוצרי הפטיסרי והמאפים לרחבי אזור השרון וכן מבצע של פיצה מתוקה עם נוטלה ושיערות חלבה במתנה בהזמנת 2 פיצות משפחתיות.
דומינו'ס פיצה, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא
דומינוס פיצה משיקה שירות משלוחים חדש שנועד כדי להימנע ממגע ישיר בין השליח ללקוח: "שירות מסירת פיצע ללא מגע". השירות זמין בכל סניפי הרשת בהרצליה, הוד השרון וכפר סבא.
דלי אסייתי, הוד השרון
המסעדה פועלת במתכונת משלוחים וטייק אוויי עם הטבה של מנת ילדים במתנה בהזמנת שתי מנות ילדים. ניצן למצוא שם לחמניות באן, נודלס ועוד. מערך המשלוחים של "דלי אסיאתי" מגיע לכל אזור השרון (הוד-השרון, כפר-סבא, רעננה והמושבים בסביבה) בין השעות: 11:00-23:00.
קלאטה 15, הרצליה
המסעדה במתכונת משלוחים עם מנות איטלקיות הכולללות פסטות, פיצות ואוכל איטלקי עתיר גלוטן ופחמימות. שעות פעילות המשלוחים והטייק אווי: ראשון עד חמישי 12:00-22:00, יום שישי 12:00-15:00, שבת 18:30-22:00. אזורי חלוקה: הרצליה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, גלילות, רשפון, תל ברוך (מגדלי יו) ורמת השרון. דמי משלוח של עשרים שקלים.