אקו-חנוכה: הפסטיבל האקולוגי שילמד את הילדים לשמור על כדור הארץ בקניון שבעת הכוכבים.
הנערה השבדית גרטה העלתה את נושא השמירה על הסביבה לראש סדר היום. גרטה לא לבד- ילדים ובני נוער התחילו להתעניין בנושא ורוצים ללכת בעקבותיה. פסטיבל אקולוגי חדש בחנוכה יאפשר להם ללמוד כיצד לשמור על כדור הארץ עם מגוון סדנאות אמנות ומופעים שיעניקו לילדים הנאה לצד ערך חינוכי חשוב.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
הפסטיבל, שיתקיים בין ה-24-26 בדצמבר בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, יחולק לשלושה מתחמים שונים בנושאי הסביבה. במתחם האקולוגיה הילדים יוכלו ליצור ולעצב אביזרי אופנה משאריות בדים, להכין שקיות בד ריחניות לארון הבגדים, ותמונה מעוצבת מקטניות.
המתחם השני הוא מתחם המחזור בו ילמדו הילדים ליצור יצירות שימושיות ומושקעות באמצעות שימוש בחומרים ממוחזרים כמו פרחים משקיות ניילון, חרוזים ומחרוזות מגזרי מגזינים ואטבי סימון ליומן ולספר מסיכות.
במתחם הקיימות ילמדו הילדים כיצד לשמור על הסביבה תוך שילוב בין חומרים מהטבע לחומרים בהם אנו משתמשים ביום יום כמו עציצים בתוך קופסאות שימורים, קקטוסים בתוך קרטון ביצים ואפילו עפרונות מעוצבים מזרדים.
מופע מיוחד שיתקיים בפסטיבל (ביום שלישי, 25.12 בשעה 11:00) בשם "הגיבורים הירוקים" ילמד את הילדים את החשיבות שבהגנה על הסביבה באמצעות פלא, שן שן ופונפונית - שלושה גיבורי על ירוקים שיוצאים למשימה להגן על כדור הארץ מפני המכשפה זיהומית, שמאיימת לזהם את כדור הארץ ולהפוך אותו לכוכב שחור. האם יצליחו הגיבורים במשימה?
תאריכי הפסטיבל: 24-26.12, 11:00-14:00, 16:00-19:00