אירועי המוזיקה חוזרים להרצליה: מופעי מוזיקה לילדים ומבוגרים, 25-23.8, עם רמי קלינשטיין, יובל דיין, מני ממטרה, הדוד חיים ועוד, רחבת בניין עיריית הרצליה.
קראו גם >>
2 צפייה בגלריה
רמי קלינשטיין
רמי קלינשטיין
רמי קלינשטיין
(צילום: אסף לב, יח"צ)
לאחר תקופה בה לא התקיימו מופעים, בשל הקורונה, יתקיימו בשבוע הבא (ימים ראשון -שלישי, 25-23.8) מופעי מוזיקה לכל המשפחה ברחבת בניין עיריית הרצליה, בתמיכת משרד התרבות והספורט.
ביום ראשון,23.8, בשעה 18:00, הופעה של כוכב הילדים מני ממטרה, ובשעה 21:00 מופע פסנתר מרגש של רמי קליינשטיין.
ביום שני, 24.8  בשעה 18:00, הופעה של כוכב הילדים הדוד חיים, ובשעה 21:00 מופע אינטימי של הזמרת יובל דיין עם כל הלהיטים האהובים.
ביום שלישי, ,25.8 בשעה 18:00, מופע בידור מוזיקלי של כוכבי הילדים קצפת ותות ובשעה 21:00 מופע להיטים נוסטלגי עם שלומי ברכה (משינה) המארח את רון רוזנפלד (פורטרט).
המתחם יהיה מגודר ופתיחת השערים תחל בשעה 17:00 למופעי הילדים, ובשעה 20:00 למופעי המבוגרים.
הישיבה במופעים תהיה בכיסאות מסומנים מראש. המופעים יתקיימו תחת הנחיות התו הסגול, ובמקום לא תתקיים מכירה או הגשה של מזון.
2 צפייה בגלריה
רחבת בניין העירייה
רחבת בניין העירייה
רחבת בניין העירייה
(צילום ארכיון: דוברות העירייה )
משה פדלון, ראש עיריית הרצליה: "התרבות היא כאוויר לנשימה בכל ימות השנה, ובתקופה זו במיוחד. אני מזמין את כל תושבי הרצליה ליהנות מסדרת מופעים מוזיקה לקטנים ולגדולים תחת כיפת השמיים ובהתאם לכל ההנחיות. בתקווה לימים שקטים ובריאים יותר".
מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר: "הפעילות המרעננת שלפנינו היא ביטוי לרצון של עיריית הרצליה לאפשר לתושבים לצאת משגרת הקורונה והשלכותיה, לעודד את רוחם ולהתחיל להניע את חזרת חיי התרבות שכל כך מעשירים ומנחמים את הנפש".
הכניסה למתחם ההופעות מותנת בדמי רישום של עשרה שקלים לאדם, ניתן להירשם באתר המרכזים הקהילתיים הרצליה http://www.herzliya-matnasim.org.il/.