12 כוכבי הבלט האמריקאי סולני הניו יורק סיטי בלט, אחת הלהקות הטובות בעולם, יגיעו להרצליה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי למופעים שיתקיימו בתאריכים 4-7.3.20 בעונת המחול של היכל אמנויות הבמה הרצליה.
להקת הניו יורק סיטי בלט שנוסדה בשנת 1948 על ידי הכוריאוגרף ג'ורג' בלנשין ועל ידי לינקולן קירסטיין (George Balanchine and Lincoln Kirstein )מונה 90 רקדנים ומייצגת סגנון ניאו קלאסי היא בעלת רפרטואר פעיל של יותר מ -150 יצירות, בעיקר לכוריאוגרפיות של בלנשין ורובינס , מופיעה ופועלת ממקום מושבה - בלינקולן סנטר בניו-יורק.
1 צפייה בגלריה
סולני הניו יורק סיטי בלט
סולני הניו יורק סיטי בלט
סולני הניו יורק סיטי בלט
(photo credit: Serena Hsu)
תחת ניהולו האמנותי של הרקדן והכוכב הראשי של הלהקה דניאל אולבריכט מופיעים סולניה הבולטים של הלהקה גם כהרכב נפרד תחת המותג "כוכבי הבלט האמריקאי - סולני הניו יורק סיטי בלט". בעשור האחרון הופיעו ב- 30 מדינות בארה"ב ומחוצה לה.
בערב מיוחד זה בניהולו האמנותי של אולבריכט, יבצעו כוכבי הניו יורק סיטי בלט 4 יצירות מופת של הכוריאוגרפים הגדולים ג'ורג' בלנשין מייסדה המיתולוגי של הלהקה, ג'רום רובינס וכריסטופר ווילדון שהטביעו את חותמם על הלהקה בתקופות שונות והיו שותפים לתהילה הגדולה לה זוכה הלהקה מיום הקמתה ועד היום.
מחיר כרטיס: 265-330 שקלים. לכרטיסים: 09-972999.