חביבי הקהל: בחודש ינואר השנה מקהלת יחדיו הרצליה השתתפה בפסטיבל מקהלות שהתקיים בים המלח, ושאורגן על ידי איגוד המקהלות הארצי – מיל"ה . בפסטיבל המקהלה ביצעה ממיטב שיריה, והשיר שזיכה אותה בתואר "חביב הקהל" בפסטיבל היה "את חירותי" של ז'ורז' מוסטאקי שתורגם מצרפתית על ידי יורם טהרלב.
1 צפייה בגלריה
מקהלת יחדיו בפסטיבל
מקהלת יחדיו בפסטיבל
מקהלת יחדיו בפסטיבל
(צילום: פרטי)
העיבוד היפה של מנצח המקהלה בועז קביליו, מנסה להעביר את הדרמה והאמביוולנטיות של השיר – ויתור על החירות - בתמורה לזכייה באהבה. באמצע השיר, שני זמריה הותיקים של המקהלה – פייר ואולגה שרו דואט של בית מהשיר, בשפת המקור הצרפתית.
מקהלת "יחדיו" הינה מקהלה ייצוגית ותיקה של הרצליה הכוללת כ-30 זמרות וזמרים. המקהלה שרה בחמישה קולות, בעיקר שירים ישראליים מתקופות שונות ומסגנונות שונים, אך גם שירי עולם. מנצח המקהלה הוא בועז קביליו, שהוא גם המנהל המוסיקלי שלה והמעבד של שיריה. לפני מספר שנים המקהלה הפיקה CD הכולל מבחר ממיטב הרפרטואר שלה.
בשנים האחרונות המקהלה הופיעה בהצלחה רבה בסידרה ארוכה של הופעות, פסטיבלים ואירועים שונים בארץ. המופע האחרון התקיים בקיץ 2019 ובו המקהלה אירחה את אומן מוסיקת העולם טל קרביץ בערב ייחודי של שירי עולם. המקהלה השתתפה גם בכמה פסטיבלים בינלאומיים: באיטליה - Cantus Angeli , ו- Alta Pusteria , בגרמניה – באולימפיאדת מקהלות בינלאומית במאגדבורג , ובהונגריה - בפסטיבל המקהלות הבינלאומי בבודפשט, ובהם זכתה המקהלה להצלחה רבה.