כהורים, כולנו קיווינו שהילדים שלנו יעשו את המסלול המקובל שכולל לימודים לתואר ראשון ושני. עוד לפני מהפיכת הקורונה ובמיוחד אחריה, ברור שהעולם השתנה בכל המובנים, גם בתחום החינוך. הלימודים מהבית מסמנים עבורנו כיוון חדש. ברור שתואר כבר לא יבטיח כלום, במקרים רבים זו תעודה שתשב באלבום המשפחתי ולא נוכל לסמוך עליה כדי למצוא את עתידנו.
משת"ל הוא גוף חינוכי חדש שלקח על עצמו לפרוץ דרך לעולם החדש, לדור הבא. הוא מרכז תחתיו מכללה לבוגרים בשם משת"ל ואת "קול סקול", מכללה לבני נוער וילדים, במטרה ליצור שינוי בתודעת הלימוד סביב כל הגילאים.
בכל גיל, הנתונים מוכיחים שעתידנו מצוי במקומות שונים מאלה אליהם התרגלנו. כיום, חשוב כולנו נתמצא בכלים פרקטיים כמו מחשב, אינטרנט וישלטו בשפה החדשה.
הדור החדש כבר לא יכיל יותר לימודים סטנדרטיים, מרצים עייפים, לוחות מלאי מלל וקצב אחיד שכאילו מתאים לכל התלמידים גם יחד.
הדור החדש יותר מהיר וקצבי, הוא דורש ללמוד מקצועות פרקטיים שמסקרנים אותו ואם אפשר – בצורה מהירה, קלילה ומלאת גירויים.
משת"ל לקח על עצמו להתייחס אישית לכל תלמיד. הוא גוף שבוחן את ההתאמה והיכולת של תלמיד באשר הוא. משתל מציג סדרת קורסים וסדנאות שכוללים את התחומים החמים: בינה מלאכותית וטכנולוגיה מתקדמת.
מכללת משת"ל היא מכללה לאוכלוסייה הבוגרת ושם מלמדים: ניהול מערכות מידע, ניהול אתרי מסחר, ניהול מדיה, יזמות טכנולוגית ובאינטרנט, סדנאות העשרה ופיתוח עצמי. מכללת משתל מנהלת קהילה גם ברמה המקוונת וגם ברמת הכנסים ואירועים, טיולי לימודים והתמחויות וכדומה. הכל מתרחש תחת חממת יזמים שהולכת וגדלה.
2 צפייה בגלריה
מכללת משת"ל
מכללת משת"ל
מכללת משת"ל
(יח"צ)
אתם תרגישו כאילו אתם רואים טלוויזה אבל יכולים לדבר עם המדריך! לשם כך הוקמו אולפני שידור מתוחכמים בטכנולוגיות 4K, כיתות ניידות, כיתות חכמות ללימודים פרונטליים, אפליקציות מתקדמות, ארכיון שידורים מוקלט ואינטראקטיבי אשר עוקב עחר תכנית הלימוד האישית שלך ועוד (באמת עוד הרבה עד שקשה להכניס הכל לכתבה אחת). זאת אומרת, שמשת"ל מתאים את הצרכים והתכונות שלנו אל לוח לימודים חדש ונוצץ ובעיקר – פרקטי. הקורסים מהירים, מוקפדים, מלאי פרקטיקה ופחות תיאוריות בלתי שימושיות.
2 צפייה בגלריה
מכללת משת"ל
מכללת משת"ל
מכללת משת"ל
(יח"צ)
בימים אלה מנהלת משת"ל חיפוש אחרי מיקום לחממה נרחבת ופיזית בה יוכלו כל התלמידים להיפגש, להחליף מידע, לקשור קשרים עסקיים ולהכיר את המורים שכולם אנשים שעובדים מרבית שעות היום במקצוע אותו הם מלמדים.
"קול סקול" הוא פרויקט מבית מכללת משת"ל. זוהי מכללה לילדים ונוער ובה מלמדים יזמות, תכנות ופיתוח, סייבר, ואפילו קורסים כמו "פרחי טיס" ו"רופאים צעירים" .
שני הפרוייקטים הללו זהים מבחינת שיטות הלימוד הייחודיות. בשניהם תמצאו אולפני שידור מיוחדים, מתחם אולפנים מסוגנן לכל אפשרויות הלמידה המקוונת ולא בזום. הכל מתבצע דרך מערכות טכנולוגיות עשירות ויוצאות דופן.