קניון שבעת הכוכבים מתכונן לחזרה לשגרה בחמישי 7.5.20 לאחר חודש וחצי של פעילות מינימלית בלבד. להבדיל ממרכזי קניות אחרים, קניון שבעת הכוכבים נותר פתוח חלקית לאורך כל תקופת הקורונה, כאשר מספר חנויות המשיכו לתת שירות, בהן סופרמרקט ויקטורי, רשת ג'ונגל לצרכי בעלי חיים, סופר פארם, ורשת אניס למזון טבעי: "יש לנו מספר יחסית גדול של חנויות הנחשבות לחיוניות שהמשיכו לתת שירות. תנועת האנשים בקניון גם בימי ההשבתה הבהירה לנו שוב עד כמה קניון שבעת הכוכבים הפך ללב הפועם של הרצליה", מספרת הדס למדן-שומרוני, סמנכ"ל שיווק קניון שבעת הכוכבים.
1 צפייה בגלריה
קניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים
(צילום: שבתאי טל)
על מנת להעניק למבקרי הקניון תחושת בטחון ושקט נפשי החליטה הנהלת קניון שבעת הכוכבים לנקוט במדיניות אקטיבית: שלא רק מיישרת קו עם המלצות משרד הבריאות, אלא מייצרת חוויית קניה בטוחה והגיינית.
צוות האבטחה של הקניון יהיה אמון מעתה גם על שמירת תקנות ההגיינה: השומר בכניסה יבדוק חום, ויוודא שכל מבקר נכנס לקניון רק עם עטיית מסיכת פה ואף. כמו כן ינוהל מעקב על כמות המבקרים על מנת להימנע מהתקהלויות ועומסים. בנוסף, עמדות חיטוי ידיים הוצבו ברחבי הקניון: לצד מתחמי המעליות, ביציאה מהשירותים, ונקודות מרכזיות נוספות המצריכות מגע יד. הנהלת הקניון אף הנחתה את השוכרים, הרשתות ועסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר והקפדה על הנחיות בנושא, זאת לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי הקניון.
"מטרתנו העיקרית היא להעניק למבקר בטיחות לצד חוויה", מסבירה למדן-שומרוני."אנו מאמינים שהמבקרים יגיעו לקניון ויתרשמו מאמצעי הבטיחות והיגיינה וייהנו מחוויית הקנייה ותגבר אצלם תחושת הביטחון. המטרה הבאה ששמנו לעצמנו היא בעתיד הקרוב לשוב ולהציע פעילויות פנאי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות".