בחירות 2023: אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון מאז שנת 2016, הודיע אמש (שלישי) כי לא יתמודד על התפקיד בבחירות הקרובות.
3 צפייה בגלריה
אבי גרובר
אבי גרובר
אבי גרובר
(צילום: יוגב עמרני)
בפוסט מרגש שכתב אמר גרובר: "תושבות ותושבים יקרים שלי, הגיע הזמן שלי לפנות לאתגרים חדשים. אני מודה לרבים שהצביעו לי פעם ועוד פעם. עבדתי קשה כדי להצדיק את אמונכם. זו הייתה חוויה מדהימה והגשמת חלום לעמוד בראש העיר בה גדלתי וחייתי כל חיי. התייחסתי לתפקיד בחרדת קודש. כל בוקר קמתי עם חדוות עשייה למענכם, תושבות ותושבים יקרים מתוך אהבה אמתית לעיר. תפקיד ראש העיר הוא אחריות גדולה ויש להתייחס אליו כשליחות. אני חש שבשלב זה תם הפרק הזה בשליחותי הציבורית".

3 צפייה בגלריה
אבי גרובר. בדקה ה-90
אבי גרובר. בדקה ה-90
אבי גרובר
(צילום: מוטי קמחי)

"אני משאיר לכם את העיר האהובה שלנו במצב מעולה. שיקמנו את כלכלת העיר. הגדלנו את ההכנסות וההוצאות. תכנית המתאר שהעברנו שומרת על מרכז המושבה נמוך עד כמה שאפשר עם רצועות ירוקות סביב העיר הוותיקה כדי להבטיח שגם ילדינו יהינו מטבע עירוני. מערכת החינוך היא הטובה בישראל ואזור התעשייה שפיתחנו בגלילות צפון יבטיח עתיד כלכלי לעיר. אנחנו עיר מובילה בתוכניות להזדקנות מיטבית ובתוכניות להתגוננות מפני נזקי האקלים. התרבות ברמת השרון מעולם לא שגשגה יותר עם גלריות ומתחם אומנות. העיר פלורליסטית יותר מאי פעם, מכילה ומקבלת את כולם. אני גאה מאד בעשייה. עוד יהיה זמן לסכם ונסכם".

3 צפייה בגלריה
איציק רוכברגר
איציק רוכברגר
איציק רוכברגר
(צילום: מוטי קמחי)

קראו גם:

בסיום דבריו התייחס גרובר למועמדים להחליפו וביניהם לראש עיריית רמת השרון לשעבר איציק רוכברגר שכיהן 10 שנים בתפקיד וכעת מתמודד שוב לאחר שתמה תקופת הקלון על עבירות שביצע: "למחליפי או מחליפתי יובילו את העיר לשנת המאה שלה וירשו ממני סל מלא של תכניות עתידיות שנמצאות בשלבי קידום שונים, ואני מקווה שיגשימו אותן כולן. אני מאוד מקווה למען העיר שאדם מושחת ורע עם קלון בעברו לא יכהן כראש העירייה. ולפיכך אני מאחל הצלחה שלמה למתמודדים שאין קלון בעברם".