במהלך סיור שגרתי, וכמו בכל יום אחר, יצא הפקח שגב חדד לרחובות העיר. במהלך הסיור הוא מצא לא מעט כסף (כמה אלפי שקלים) מפוזר ברחוב קרן היסוד ולידו ארנק. שגב לקח החלטה אישית באותו רגע והתחיל במאמצים רבים להחזיר את הכסף לבעליו החוקי.
2 צפייה בגלריה
הפקח שגב חדד והארנק שנמצא
הפקח שגב חדד והארנק שנמצא
הפקח שגב חדד והארנק שנמצא
(צילומים: פרטי, עיריית רעננה)
פקח נוסף, אלמוג בוארון מיד נכנס "לתמונה" על מנת לעזור וביחד עם מזכירת מחלקת פיקוח, אמונה קדיס, הם התחילו בחיפושים אחר בעליו של הכסף.
לאחר פניה ליחידת האכיפה ולמשטרה הצליחו אנשי העירייה לאתר את בנו של בעל הארנק אך לא ניתן היה למסור את הכסף מסיבות אישיות, אך לאחר כיומיים של חיפושים הם כן הצליחו להגיע אל בעל הארנק.

2 צפייה בגלריה
בחיפוש גם נמצא כסף רב
בחיפוש גם נמצא כסף רב
לא ויתר
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)

נציין כי הפקח חדד חזר למקום שמצא את הכסף לאחר יום ובחיפוש נוסף מצא עוד 100 שקל ומיד צירף את השטר לחבילת שטרות הכסף. המשימה הייתה לא פשוטה שכן מדובר על אדם מבוגר מאוד המתגורר בבני ברק וברשותו רק טלפון קווי.
קראו גם:
בסופו של יום, ולאחר מאמצים רבים, הם הצליחו להגיע לבעליו של הכסף ושוחחו עמו. הוא הגיע למשרדי העירייה על מנת שנשיב לו את האבדה עם קולנועית חשמלית (כל הדרך) מבני ברק.
הפקחים שגב ואלמוג החזירו לו את הארנק ,המסמכים ואת כל הכסף דבר שהביא את תושב בני ברק להתרגשות רבה.
מעיריית רעננה נמסר: "אנו מודים לכל העובדים שהיו מעורבים במקרה עם הסיום המשמח. תודה רבה ויישר כוח על הרצון לעשות טוב לאחר ועל המאמצים להחזיר את האבדה".