"אני אוהבת ירוק ומרחבים, אני אדם של חופש", כך מגדירה את עצמה קרן אור אליצור, קוסמטיקאית רפואית מרעננה, בת 43 מרעננה. אחרי שנים של עיסוק בחשבות שכר ותחום הכספים, לימודי פילוסופיה באוניברסיטה ורצון גדול לעשות שינוי בעולם, להפוך אותו לטוב יותר לדבריה, היא הבינה לפני עשור שהייעוד שלה מגיל 16, קורא לה. עזבה הכול והלכה ללמוד קוסמטיקה.
2 צפייה בגלריה
קרן אור אליצור
קרן אור אליצור
קרן אור אליצור
(צילום: פרטי)
כיום אחרי עשר שנים כאישה עצמאית בעלת עסק מצליח שנמצא בשלבי גדילה והתפתחות כל הזמן, היא מודה: זה פשוט המקום שלי. "אני אדם של נתינה גדולה. אוהבת לעזור. אם מישהו בצרה אני ישר אחפש איך לתקן את זה ואיך לעזור לו. הבנתי שאין לי ברירה אלא ללכת אחרי מה שבוער בי, זה היה החלום שלי ואני שמחה שעשיתי הכול כדי להגשים אותו".
איך זה קרה?
"עזבתי את העבודה בהייטק והלכתי ללמוד קוסמטיקה רפואית עם המתמחות בבעיות עור וטיפולי פנים. לא סיפרתי לאף אחד. רק אחרי שסיימתי את הלימודים סיפרתי למשפחה, והם דווקא מאוד תמכו, למרות שזה רחוק מהם, ובזמן שהקיפו אותי רואי חשבון, חשבי שכר ואנשי הייטק. עשיתי את זה נטו להגשים את עצמי".
היא רווקה בת 43 ומאמינה גדולה באהבה. היא מבקשת לעצמה זוגיות נכונה, כזאת שתשלים אותה. האדם שירצה להקים יחד איתה בית עם הרבה הבנה, כבוד ואהבה אמיתית.
הקליניקה שלה לקוסמטיקה מתמחה בטיפולי פנים: באנטי אייג'ינג ופיגמנטציה, באקנה, פוסט אקנה ובכל מה שקשור לבעיות עור. בקרוב תכניס לקליניקה גם איפור קבוע ודיקור. "אני עובדת עם חומרים פעילים ונותנת ללקוחות שלי ליווי אישי. כל זה בא ממקום שאכפת לי מהן באמת. אני שומרת איתן על קשר, מייעצת ועוזרת בכל מה שצריך.
2 צפייה בגלריה
קרן אור אליצור
קרן אור אליצור
קוסמטיקאית רפואית מתמחה בבעיות עור וטיפולי פנים
(צילום: יוסי טטרואשווילי)
קרן אור היא אישה משכילה, בעלת מודעות גבוהה והתפתחות אישית. בקליניקה שלה השיחות עם הנשים מרתקות. בין השיחות האישיות, שיחות החולין ושיתוף החוויות, אצל קרן הלקוחות עוברות גם סוג של טיפול תודעתי. "יש לי לקוחות שעוברות איתי מעבר להתפתחות של העור גם תהליך של התפתחות אישית, של מודעות. בשבוע שעבר קיבלתי מתנה ממישהי שכתבה: 'תודה שעזרת לי לצמוח'. הן משתפות אותי במה שעובר עליהן בחיים ואני מאמינה שגם הפנימיות משפיעה על החיצוניות. אם הן ירגישו טוב זה ישפיע על עור הפנים, על האנרגיה שלהן ועל השמחה שלהן".
מה זה להיות אישה עצמאית?
"קודם כל להיות לבד בזה ולהביא לידי ביטוי בכל רגע את העוצמות שבנו הנשים. נשים הם המנוע לעוצמה ואהבה, הן פועלות מהלב ומסוגלות להתמודד עם הכל, נשים עברו ועוברות חיים מאוד מאתגרים והן חזקות ומחייכות ואופטימיות ולא מוותרות לעצמן. גם בזוגיות הנשים הן המנוע. לדעתי אנחנו תופעת טבע מדהימה".
"אני גאה בעצמי. מגיל צעיר אני עושה עבודה של התפתחות אישית. אני קוראת המון ספרים, כל הזמן עובדת על עצמי להתקדם ולא להיתקע. קוסמטיקה היא הייעוד שלי. מגיל 16 אני חוקרת את התחום. אין יום שאני לא מטפלת בעצמי. זה כל כך ממלא לעשות משהו שאני אוהבת, להרגיש כל יום שאני מגשימה את עצמי".
מה החלום הבא?
"בעזרת השם אני רוצה לפתוח מקום קטן, בוטיק. יש לי חלום לנסוע מדי פעם לארה"ב להרצות שם לקוסמטיקאיות ולטפל בישראליות בחו"ל".
היא מעידה על עצמה כמי שאוהבת גם מאוד מוזיקה, בעיקר שנות השמונים ("אוהבת מאוד את גידי גוב"). ואפילו מפתיעה: "אני אוהבת גם האוס ומתכננת בעתיד גם ללמוד להיות די.ג'יי. אבל כרגע מתמקדת בלהגדיל את העסק ולמצוא זוגיות".
ואם אתם תוהים מי האישה שהיא מעריצה, לבטח לא תופתעו: "אמא שלי היא המודל שלי. היא אישה צדקת. אין אישה כזו, לא הייתה ולא תהיה. אישה של נתינה עצומה. פייטרית ולב אחד גדול".
קרן-אור אליצור, טל' 052-2231476
חפשו אותי באינסטגרם: kereno_or_elitzur
פייסבוק: kereno.cosmetics