ברכות לקבוצת הנשים של מכבי בני הרצליה על זכייתה בתואר אלופת המדינה לנשים לעונת 2018/19.
1 צפייה בגלריה
צילום: איגוד הטניס
צילום: איגוד הטניס
צילום: איגוד הטניס
זה כבר הפך לעניין של הרגל בשמונה השנים האחרונות, בהן משיגה הרצליה את התואר הנכסף שנה אחר שנה. כך גם בעונה הנוכחית, שהסתיימה אמש (ראשון) עם ניצחון חוץ 1:3 מול הפועל לוד והשלמת 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל לנשים.
מרינה קרבצ'נקו הבלתי נגמרת בת ה-46 פתחה את ההתמודדות עם ניצחון 0:3 במניין המערכות מול ניקול קוגן (2:11; 5:11; 11:13). לוד חזרה למשחק בזכותה של השחקנית הרומנייה, דניאלה ברזוי, שנקמה בניקול טרוסמן על ההפסד במשחק הראשון בסדרה, והפעם יצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 1:3 (5:11; 11:7; 8:11; 7:11). הרצליה מצידה החזירה לעצמה את היתרון במשחק הזוגות, שם קרבצ'נקו וטרוסמן לא התקשו מול קוגן וברזוי עם 0:3 במערכות (5:11; 5:11; 8:11). דניאלה ברזוי ניסתה שוב לאזן את התוצאה במפגש, אך הפעם נכנעה מול הניסיון של קרבצ'נקו, שניצחה 1:3 (10:12; 14:12; 6:11; 2:11), הכריעה את המשחק ואת הסדרה כולה.
יו''ר מכבי בני הרצליה, איציק כהן, התקשה להסתיר את ההתרגשות: '' לעיני קהל רב, באולם המדהים והחדש של לוד, חזינו באחת מתצוגות הנשים הכי גדולות שנראו בארץ. שחקניות שני המועדונים התעלו לרמה גבוהה. לשמחתי ההרצליניות הפגינו משחק מושלם, וניצחו במשחק ובסדרה כולה. יש לציין שהסדרה הייתה ספורטיבית למופת, ונכח בה קהל רב שנהנה מטניס שולחן איכותי במיוחד. את צלחת האליפות העניק יו''ר איגוד טניס השולחן, לירון כרמל, יחד עם חברי הנהלת האיגוד ויושבי ראש מכבי בני הרצליה הוותיקים''.
מרינה קרבצ'נקו, שבלטה במשחק עם 3 ניצחונות (2 יחידים, 1 זוגות) סיפרה: ''כל שנה זה מרגש מחדש וזה פשוט כיף. התיאבון אף פעם לא נגמר אצלנו. הפעם פגשנו לראשונה את הפועל לוד עם שחקנית זרה ברמה גבוהה. היה לי משחק אליפות צמוד מולה שהתעלה לרמה גבוהה, מה גם נהניתי מטניס השולחן שהצגתי. זה ללא ספק החזיר אותי כמה שנים טובות אחורה לשיא הקריירה שלי. אני מקווה שזה ייתן דחיפה לטניס השולחן הנשי בארץ''.
ניקול טרוסמן: ''התחושה טובה מאוד. אף פעם לא יצא לי להיות אלופת המדינה, ככה שזה מעמד מרגש מאוד. אני מאמינה שגם בשנה הבאה נצליח לזכות בתואר האליפות, שכן יש לנו את הקבוצה הכי חזקה בארץ לנשים''.
לוד מצידה תיקח הרבה ניסיון מההתמודדות בגמר הנשים, מעמד אליו העפילה בפעם הראשונה בתולדותיה.
ביום חמישי תנסה הרצליה להשלים דאבל גם השנה, כשתפגוש במסגרת גמר גביע המדינה את הישגי כרמיאל, כחלק מחגיגת משחקי גמר הגביע בקטגורית השונות שתתקיים באולם טניס השולחן (שמואל ברקאי 49, תל-אביב).