ג'קי שניידר, הבעלים של "קבוצת שניידר נדל"ן" מוכר מאוד בשוק הנדל"ן הישראלי. היזם החרוץ והמוכשר שהחל את דרכו כקבלן תשתיות ועשה נפלאות גם בארה"ב ובשנים האחרונות הגביר משמעותית את הפעילות בישראל.
שניידר נחשב לאיש נדל"ן מוביל באזור השרון ויש לו רזומה מוצלח ועשיר בהרצליה וסביבותיה.
שניידר מציג את הפרויקט העכשווי שעליו הוא עובד. מדובר בפרויקט מקסים ביישוב היוקרתי אבן יהודה, הנמצא במיקום הכי טוב בישראל - בין כביש 4 ממזרח ובין המושבים היוקרתיים, בית יהושוע וכפר נטר במערב.
  • לא סתם הישוב מכונה פנינת השרון.
  • באבן יהודה יש שילוב של אדמות יקרות ונדירות ביחד עם חתך אוכלוסייה שמדורג 8 מתוך 10 במדד החברתי כלכלי, תוסיפו את העובדה שהיישוב נמצא דקות אחדות מחוף הים המרהיב של "עיר ימים"- נתניה ומתחם איקאה, ותקבלו הזדמנות נדל"נית שקשה לא להתרגש ממנה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט לקבוצת שניידר
פרויקט לקבוצת שניידר
פרויקט לקבוצת שניידר
(צילום: אורן אלון)
  • לשניידר יש קהילה של אלפי משקיעים שבדרך כלל רוכשים איתו את הפרוייקטים עוד בשלב המכירה המוקדמת, שניידר פתח את ההזדמנות גם למשקיעים חדשים, מה שעורר את סקרנותנו.
  • שמחנו לגלות שהפרויקט המבטיח ממוקם בצמוד לבית הספר האמריקאי החדש – קמפוס נוצץ ומדהים שטרם נראה כמותו בישראל, הוא מתפרס על פני שטח של כ 70 דונם וכולל מגרשי ספורט רבים ובריכת שחיה. העברת בית ספר האמריקאי מכפר שמריהו לאבן יהודה משכה אוכלוסייה מבוססת מאוד, משפחות דיפלומטים, מה שיצר ביקושים רבים וכתוצאה מכך לעלייה של מחירי נדל"ן בישוב. רוב הישוב מאופיין בבניה של צמודי קרקע יוקרתיים, אך לאחרונה אושרו בו תוכניות של בניה רוויה ומדורגת בין 3 ל 9 קומות.
בתוכנית המתאר החדשה של הישוב הוחלט לנצל ביתר יעילות את עתודות הקרקע האחרונות של אבן יהודה ובחלק המערבי של הישוב תותר בניה של עד 9 קומות.
לקרקע באבן יהודה ביקוש רב ולכן ניתן למכור אותה ברווח בכל שלב בהמשך.
כמו כן הוחלט שניתן להוסיף לתוכנית שטחים חקלאיים נוספים, ללא הגדלת השטח לפיתוח.
כל הפרוייקט מלווה ע"י חברת הניהול של "קבוצת שניידר נדלן" ומלווה משפטית ע"י משרד עורכי הדין מ.פירון ושות' מהמובילים בארץ בתחום הנדל"ן. הקרקע אינה זמינה לבניה מידית.
לצפייה בפרוייקט ופרוייקטים נוספים של החברה – הקישו על הקישור ותוכלו להשאיר פרטים:
לפרטים נוספים ותיאום פגישה צלצלו : 8920*