הפרויקט ברחוב י. ל. ברוך פינת ההגנה יוצא לדרך: לאחר סיום פינוי הדיירים ביום שלישי האחרון החלה הריסת הבניין לקראת חפירת היסודות ובניית הבניין החדש. לאירוע ההריסה הגיעו אנשי החברה, נציגי העירייה, האדריכליות וכמובן דיירי הבניין, אשר הביעו את התרגשותם ושביעות רצונם עם תחילת העבודות.
3 צפייה בגלריה
משלוש קומות לשבע קומות
משלוש קומות לשבע קומות
משלוש קומות לשבע קומות
(צילום: קבוצת אלמוג)
המבנה שנהרס הוא בן 3 קומות (על עמודים) וכולל כיום 9 דירות. במקומו ייבנה בניין בן 7 קומות שיכלול 22 דירות שביניהן דירות 3, 4 ו-5 חדרים וכן פנטהאוז בשטח של כ-160 מ"ר עם מרפסת של למעלה מ-200 מ"ר הכוללת בריכת שחיה פרטית בקומה השביעית. לכל הדירות יוצמדו מחסן דירתי וחניה תת קרקעית, ללא שימוש במתקני חניה. וכל זאת בנקודה הגבוהה בעיר.
3 צפייה בגלריה
הבניין לפני
הבניין לפני
הבניין לפני
(צילום: קבוצת אלמוג)
הדיירים הקיימים יקבלו שדרוג משמעותי בדמות דירה הגדולה ב-22 מ"ר מדירתם הקודמת, ממ"ד, מרפסת בשטח 14 מ"ר, חניה ומחסן וכן עלייה של קומה ביחס לדירתם הקודמת. בנוסף הם ייהנו כמובן מבנייה חדשה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום, ובניין העומד בתקנים העדכניים לרעידות אדמה.
הפרויקט מיועד בעיקר לתושבי העיר והסביבה אשר מעוניינים להישאר באזור אבל לשפר מגורים לדירה מפוארת וחדשה. זהו הפרויקט השני של אלמוג 38 בשכונה הוותיקה, אשר מתחיל זמן קצר לאחר אכלוסו של הפרויקט הראשון והמצליח ברחוב יגאל אלון (40), שזכה לביקוש גבוה מצד האוכלוסייה המקומית.
האדריכלית יעל דרור שלום, הממונה מטעם עיריית הרצליה על תמ"א 38, אמרה כי "זה רגע מרגש, אנחנו מאוד שמחים לקדם פרויקטים של הריסה ובנייה ולא רק של חיזוק. שמחנו לעבוד עם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה. העמדה שלנו היא כי הדיירים, האדריכלים והיזמים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה, ואנחנו מעודדים את המעורבות של הדיירים בפרויקטים מסוג זה".
3 צפייה בגלריה
הבניין המתוכנן
הבניין המתוכנן
הבניין המתוכנן
(צילום הדמיה: טוטם)
שיווק הפרויקט כבר החל והחברה מדווחת על התעניינות רבה בפרויקט ומכירה של 3 דירות כבר בשלב המכירה המוקדמת.