לפני כשנה וחצי הגיעה קימי שוורץ למרכז רפואי מאיר במצב קשה. היא סבלה מחום גבוה, פריחה, בלבול וחולשה ביד ימין. הבדיקות שעברה גילו כי מדובר בקדחת מערב הנילוס, שיכולה להיגרם מעקיצת יתוש פשוטה. הוריה של קימי לקחו אותה לבית החולים עם הופעת התסמינים, וכך היא ניצלה ממה שהיה יכול להסתיים אפילו במוות. קימי אושפזה למשך שבועיים במחלקת טיפול נמרץ ילדים ולאחר מכן התאוששה ועברה שיקום עד להחלמתה המלאה.
1 צפייה בגלריה
קימי וד"ר שיר מלאך, רופאה בכירה בטיפול נמרץ ילדים
קימי וד"ר שיר מלאך, רופאה בכירה בטיפול נמרץ ילדים
קימי וד"ר שיר מלאך, רופאה בכירה בטיפול נמרץ ילדים
(צילום: מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית)
קראו גם >>>>
השנה, חגגה קימי בת מצווה והחליטה לחזור לטיפול נמרץ ילדים ולמחלקת ילדים במרכז רפואי מאיר ולהעניק תיקים עם הקדשות לילדים המאושפזים שם וכן צבעים שיחולקו לילדים במסגרת המחלקה ואישפוז יום.
טלי, אמא של קימי מסבירה: "הרעיון היה לבקר בבית החולים במסגרת פעילות של שנת הבת מצווה של קימי ולהביא לילדים המאושפזים מזכרת שתהיה שימושית ותעורר תקוה. תיקי בד גדולים מאוד ושימושים בתקופת האשפוז כי כל הזמן צריך לשנע דברים מהבית לבית החולים וחזרה. התיקים נתרמו על ידי רוחל'ה מגרין פק. אחות של קימי הכינה את הגלופה לחותמת ובת דודה שלה קישרה אותנו עם בית דפוס שהיה מוכן להדפיס את הברכה.
קימי מבקשת להודות לצוות הנפלא של טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי מאיר על הטיפול המסור והמקצועי ובעיקר על היחס הנפלא שהיא קיבלה מכל הצוות. אנחנו מצטרפים לתודות".