מ' רוצה סוכה מוארת וירוקה: תושבת נתניה, אם חד הורית, שבנה מ' לומד בחינוך מיוחד פונה בבקשה לתושבי העיר ולסתם אנשים טובים באמצע הדרך לסייע לה בבניית סוכה לבנה אותו היא מגדלת לבדה מאז היותו בן חודש: "זה ישמח אותו מאוד, הוא ילד כך כך רגיש מבין וחכם".
2 צפייה בגלריה
מ' רוצה סוכה ואין כסף
מ' רוצה סוכה ואין כסף
מ' רוצה סוכה ואין כסף
(צילומי המחשה: שאטרסטוק)
כבר תשע שנים שליהי (שם בדוי, השם שמור במערכת) מגדלת את בנה היחיד מ', עם צרכים מיוחדים, לבדה והיא עושה זאת בצורה מעוררת השראה. היא אומנם נעזרת בגורמי רווחה, אך היא עושה גם מעל ומעבר כדי לספק את צרכי בנה שלא ירגיש מחסור: "אני עובדת כל יום וגם נעזרת בגורמי הרווחה, אך לא תמיד זה מספיק. יוקר המחיה מאוד גדול, וקשה לי לפעמים להשלים אפילו צרכים בסיסים עבורו.
"לעצמי אני לא מבקשת דבר, אבל בשבילו אני מוכנה אפילו לפנות לציבור, כי הוא הכול עבורי".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
שבירת השגרה משפיעה על הבית
שבירת השגרה משפיעה על הבית
הוא מאוד ישמח
(צילום אילוסטרציה: pixabay)

איך את מתנהלת איתו בחיי היום יום, אין מחסור?
"אני מנסה שהוא לא ירגיש בדבר, כגורמי הרווחה עוזרים, לא היה לנו מכונת כביסה ותנור, אז גורמי הרווחה אמרו שאפשר רק דבר אחד, אז אין לי תנור עכשיו, גז יש דווקא, אבל לא תנור, ולפעמים הוא רוצה עוגיות וכאלו, אז נושכים שפתיים.
"הבן שלי הוא ילד מאוד חברותי", אומרת מ', "הוא לומד בבית ספר לחינוך מיוחד ונמצא בצהרון, תאגדי שלא יחסר לו, זה גם מאפשר לי לעבוד בזמן שהוא במסגרות.
"לצערי, בגלל שהתלמידים שאיתו בכיתה גרים רחוק, אז כשאין צהרון, כמו עכשיו שהוא בחופש, אז אין לו כל כך עם מי להיות, אז אני מנסה למלא את החסר, אבל זה לא אותו דבר. עכשיו הוא הוא החליט שהוא רוצה שיהיה לו סוכה, וזה נפל עליי הבוקר פתאום, והוא ממש רוצה את זה, ואין לי איך לספק לו את זה. וזה עצוב לי קצת, אז בצר לי פניתי אליכםאולי יש אנשים טובים שיעזרו. הוא ילד כל כך טוב וחכם, הוא מאוד ישמח אם זה יקרה".
לסיוע עבור ליהי בטלפון: 053-6268681