הלם כבד בעולם המוזיקה הים תיכונית: הזמר ליאור פרחי מרעננה נפטר היום (ב') והוא בן 53 בלבד.
2 צפייה בגלריה
ליאור פרחי
ליאור פרחי
ליאור פרחי
(צילום: יוגב עמרני)

פרחי, מי שפרץ הודות לכישרון מוזיקלי נדיר ויכולת ווקאלית מרשימה. החל את הרומן עם עולם השירה בגיל צעיר ובמהלך הקריירה המוזיקלית שלו הוציא לא מעט אלבומים, ביניהם ''כמו אבן שותקת'' שיצא לפני 25 שנה שהיה יריית הפתיחה למספר אלבומים מצליחים, החל מ- ''כל חיי'' שזכה בפלטינה, ''גבר משתגע'' שקיבל פלטינה כפול ו- ''מת עלייך' שזכה באלבום פלטינה משולש.
במרוצת השנים, הוא ביצע שיתופי פעולה עם אמנים מובילים דוגמת שרית חדד, אייל גולן ושלומי שבת.
בשנת 2005 זכה פרחי לחשיפה מטורפת ואהבת הקהל בכל המגזרים, הודות ללהיט '''תיזהר ממנה'' שדורג במקום הראשון במצעד השבועי ובמקום העשירי במצעד השנתי. גם שירו ''חשמל באוויר'' זכה לחשיפה גדולה ואחריו השיר ''ילד רע'', שהפכו ללהיטים בכל מסיבה.



"זה לא נתפס. אני בשוק. עכשיו סיפרו לי'', התוודה בהלם הצלם רונן יעקובי, חברו של פרחי, שסיפר כי הוא התגלה כשהוא מת בביתו. ''הוא כנראה נפטר מדום לב'', הוא מספר בצער. ''כואב הלב. הוא זמר ענק ואיש עם נשמה ענקית. לא להאמין שהוא מת ככה פתאום. הוא היה בריא. היה לו אורח חיים בריא. הבנתי שההלוויה היום בערב. כואב הלב''.
גם הגיטריסט המיתולוגי יהודה קיסר, שניגן עם פרחי במרוצת השנים, מודה שהוא בהלם. "לא נתפס. סיפרו לי עכשיו. אני מכיר את ליאור שנים. קשה לדבר עליו בזמן עבר. אני עדין מעכל את הבשורה שהוא מת. אלוהים ישמור שככה הוא נפטר'', הוא מספר.
לדבריו, ''הבנתי שהוא מת בשנתו אבל אני לא יודע את כל הפרטים. אני רק יודע שזו אבידה קשה לעולם המוזיקה. ככה למות בגיל צעיר שיש לך עוד חמישים שנה לפחות לפניך. אני ממש בשוק. הייתי חלק מהקריירה שלו לאורך השנים. ניגנתי איתו גם באלבום הראשון שלו והופעתי איתו בהרבה מקומות בכל הארץ, כולל בסהרה ברעננה.

2 צפייה בגלריה
יהודה קיסר
יהודה קיסר
בהלם. יהודה קיסר
(צילום: יובל אראל)

"שמעתי שהוא מת וזה לא מובן לי, איך ככה הולך פתאום בחור צעיר ומוכשר כמוהו. הוא ידע להחזיק במה יפה. היתה לו קריירה טובה. הוא עשה לא מעט בעולם המוזיקה והופיע ועשה הרבה שיתופי פעולה עם אמנים מובילים.".

קראו גם:

הלוויתו של ליאור פרחי תתקיים בבית העלמין כפר נחמן ברעננה הלילה בשעה 21:30. יהי זכרו ברוך.