השנה לא תהיה עדלאידע בהרצליה: ראש עיריית הרצליה משה פדלון פרסם אמש (שלישי) הודעה לפיה "בנסיבות המצב הביטחוני, ולאחר התייעצויות עם משטרת ישראל ופיקוד העורף, החלטנו השנה שלא לקיים את העדלאידע המסורתית של העיר הרצליה".
2 צפייה בגלריה
העדלאידע בהרצליה אשתקד
העדלאידע בהרצליה אשתקד
העדלאידע בהרצליה
(צילום: עיריית הרצליה)
"קיום חיי שגרה ופעילויות פנאי וקהילה הם בעיני התשובה הטובה ביותר אל מול הטרור שמבקש להביא לחורבן המדינה, והם חשובים גם לחוסן הנפשי שלנו", אמר פדלון, "אך ערכים אלו לא עלו בקנה אחד עם הצורך לאבטח ולשמור על עשרות אלפי המשתתפים הצפויים באירוע.

2 צפייה בגלריה
עדלאידע בהרצליה
עדלאידע בהרצליה
עדלאידע בהרצליה
(צילום: עיריית הרצליה)

"כיתות הכוננות שלנו, כוחות הביטחון העירוניים וכלל גורמי העירייה עדיין ממוקדם כולם בניהול העיר בשגרת הלחימה, ובהמשך מיגון מוסדות החינוך שפועלים בצורה סדירה. בתקופה זו, נדרשנו לגלות אחריות יתרה, ולא להעמיס על כוחות הביטחון את צורכי הביטחון וההגנה של אירוע המוני נוסף.

קראו גם:

"כדי לשמור על חיי השגרה, נשקיע את תקציב העדלאידע בשורה ארוכה ומגוונת של פעילויות פורים שמחות וססגוניות ברוח האחדות ברחבי העיר, בשכונות במרכזי הקהילה והתרבות - תוך המשך עידוד וחיזוק העסקים המקומיים. כמו כן, נקדם פעילויות שלא היו קיימות בעבר למשפחות משרתי המילואים ואנשי כוחות הביטחון".