הרצליה באבל: תומר שגב בן ה-30 הוא אחד מבין הנרצחים במתקפת החמאס בדרום בזמן ששהה במסיבת הטבע נובה סמוך לקיבוץ רעים.
2 צפייה בגלריה
תומר שגב ז"ל
תומר שגב ז"ל
תומר שגב ז"ל
(צילום: פרטי)
תומר, במקור מרעננה, תלמיד תיכון אביב, היה אהוב מאוד על חבריו, במשך הימים האחרונים ניסתה משפחתו כמו חבריו הרבים לאתר אותו לאחר שנחשב כנעדר. אתמול בלילה (שני) הודיעה משפחתו: "בצער רב ובלב שבור נחשפנו לדפיקת הדלת המצמררת וקיבלנו את הידיעה הנוראה מכל. תומר שגב, האחיין היפה והחתיך שלנו, נרצח על ידי בני עוולה. בן 30 היה במותו. ה ' יקום דמו".

2 צפייה בגלריה
תומר שגב ז"ל
תומר שגב ז"ל
תומר שגב ז"ל
(צילום: פרטי)

הנהלת תיכון אביב הוציאה הודעת אבל: "תיכון אביב מרכין את ראשו על הרצחו של תומר שגב בגבול עזה. תומר התחנך בתיכון אביב בשנים 2008-2011. תומר, שהיה אהוב על חבריו, נער עם שמחת חיים, רצה להנות במסיבה עם חבריו ועוד אלפי צעירים. נזכור אותך תומר כנער חסון וכחול עינים".
הלווייתו תתקיים מחר, ועקב המצב, פיקוד העורף הגביל ל-50 איש ולכן זו תהיה הלוויה במסגרת משפחתית.
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהרצליה, ומרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא.
יהי זכרם ברוך