גניבת טלפונים סלולריים היא מכת מדינה. כשזה קורה, ישראלים רבים מעדיפים פשוט לוותר ולהמשיך הלאה. אלא שאמא אחת מרמת השרון החליטה לא לוותר למי שגנב את הטלפון של בנה, ופתחה במרדף טכנולוגי מרשים אחריו, שהגיע עד לעימות פיזי מאיים. כל אחד יכול? תחליטו אתם.
2 צפייה בגלריה
הצליחה לאתר את הגנב
הצליחה לאתר את הגנב
הצליחה לאתר את הגנב
(צילום המחשה: Shutterstock)
תחילת הסיפור לפני מספר שבועות, אז גנב צעיר בן 22, תושב לוד, טלפון נייד שהשאיר אחד הילדים בתיק שאותו הניח על הדשא, בסמוך למגרש שבו שיחק כדורגל עם חבריו ברמת השרון.
כמה דקות לאחר הגניבה הבחינו הילדים במתרחש, והילד שהטלפון היה שייך לו התקשר לאמו וסיפר לה על מה שקרה. האמא הפעילה את היישומון שהתקינה במכשיר הנייד של בנה, והצליחה לאתר את מיקומו המדויק של הצעיר: חצר בית ספר בכפר סבא.
היא נסעה מיד למקום עם כמה הורים נוספים, ובמקביל למעקב צמוד אחרי מיקומו של המכשיר, התקשרו ההורים למשטרה ועדכנו את היומנאית בדבר המצוד שהם מנהלים.

2 צפייה בגלריה
הילד התקשר לאמו
הילד התקשר לאמו
הילד התקשר לאמו
(צילום המחשה: Shutterstock)

על פי כתב האישום, שהוגש לאחרונה על ידי יחידת התביעות של מרחב שרון, הגיעו ההורים אל הצעיר, ובמפגש הטעון ביניהם התפתח עימות פיזי בין אחד האבות לבין הצעיר, שהצליח להימלט מהמקום על אופניים חשמליים.
בשלב זה נכנסו שוטרי משטרת כפר סבא לפעולה, ואיתרו את החשוד כשהוא רכוב על אופניו. כשהבחין בשוטרים הוא זרק את האופניים ופתח בריצה, תוך שהוא משליך מכיסיו מספר טלפונים ניידים.
הצעיר נלכד בסופו של דבר בחצר בית פרטי, ובחקירתו בתחנת המשטרה התגלה שלל הגניבות שלו מאותו יום: סוללת אופניים חשמליים, תיק של אישה ובתוכו כסף מזומן, טלפון נייד של אישה מבוגרת וכמה טלפונים ניידים של ילדים.

קראו גם:

האיש נעצר והוא חשוד שביצע שורת גניבות של טלפונים ניידים מילדים וקשישים ביישובים באיזור השרון. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום, המגולל את הנסיבות יוצאות הדופן שהביאו למעצרו, ובראשן העקשנות של אמא אחת שלא ויתרה.
פורסם לראשונה: 12:15, 27.02.23