יחידת התביעות של המשטרה הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב הרצליה לאחר שתקף במספר הזדמנויות את בת זוגו ובנוכחות בנה בן ה-10.
1 צפייה בגלריה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
תקף אותה במספר הזדמנויות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
המשטרה פתחה לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת תלונה בגין אלימות כלפי אישה, בנוכחות בנה בן ה-10, ע"י בן זוגה. מחקירת משטרת תחנת גלילות התברר כי החשוד תקף את הקורבן ושפך עליה כוס מים ובהמשך, בנוכחות בנה, דחף אותה פעם אחר פעם ברחבי הדירה תוך כדי שהוא פונה לקטין ואומר לו: "זה מה שהולך לקרות. אתה רוצה לראות את זה? אני לא רוצה שתראה את זה".
בהמשך, החשוד המשיך להכות משך זמן ממושך בכל חלקי גופה של הקורבן כשהוא מאיים עליה: "את לא מבינה שאני אהרוג אותך" וכל זאת על רקע חשדו של החשוד כי הקורבן בוגדת בו.
עוד העלתה חקירת המשטרה כי יממה קודם לכן, בעקבות אירוע אלים נוסף שבעקבותיו שוטרים הגיעו לדירת החשוד והקורבן, החשוד איים על הקטין כשהוא אומר לו: "אם עוד פעם תגיע משטרה..אני ארצח את אמא שלך ולא תהיה לך אמא".
בתוך כך, חוקרי תחנת גלילות הצליחו לקשור את החשוד, בשנות ה-40 לחייו מהרצליה, לאירועי אלימות נוספים, נגד הקורבן ונגד בנה הקטין ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א. השבוע יחידת התביעות של המשטרה הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור המכיל 6 אישומים בעבירות אלימות. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.