לאחר עשרה חודשים של אי-ודאות, 700 מפונים תושבי קריית שמונה המתגוררים בבתי מלון בהרצליה קיבלו סוף סוף בשורה משמחת.
2 צפייה בגלריה
גן "האי" בהרצליה
גן "האי" בהרצליה
גן "האי" בהרצליה
(צילום: פרטי)
לאחר עיכוב של חודש, נפתח הפעוטון שהיה אמור להיפתח ב-1 בספטמבר, בתחילת שנה"ל אך התעכב בשל קושי במציאת מקום מתאים. דוידי גבעון, איש היי-טק מקומי, ויזם חברתי הוביל את המאמץ, כאשר חברות היי-טק מובילות הממוקמות באזור התעשיה של הרצליה התחרו על הזכות לארח את הפעוטון במתחמיהן. גן הילדים "האי" נבחר לבסוף כמקום המארח, עם בעליו בן אלרום שהביע גאווה על ההזדמנות לסייע ובהתנדבות.

2 צפייה בגלריה
גן "האי" בהרצליה
גן "האי" בהרצליה
גן "האי" בהרצליה
(צילום: פרטי)

קראו גם:

עם זאת, המשפחות עדיין לא יכולות לנשום לרווחה - כעת, המימון של שכר צוות המטפלות עדיין מהווה אתגר. עיריית קריית שמונה מכסה חלקית את ההוצאות, אך חלק ניכר של ההוצאה עדיין נותר ללא מקור תקציבי.
דוידי גבעון משתף: "בזכות נדיבותם והתגייסותם של אנשים טובים, הצלחנו לפתור חצי מהבעיה - אך אי אפשר לפתוח גן ללא צוות. אנו פונים לציבור הרחב בבקשה לתמיכה, כדי להבטיח את המשך פעילות הפעוטון לפחות עד יוני 2025, או עד שתתאפשר חזרת הילדים לקריית שמונה. כל תרומה, קטנה כגדולה, תסייע להעניק יציבות וחום לילדים הצעירים ביותר".
לתרומה, אנא צרו קשר בכתובת: [email protected]
את תגובת עיריית קריית שמונה לא ניתן היה להשיג. מעיריית הרצליה נמסר כי מדובר בגן פרטי הנמצא באחריות קריית שמונה וכי העירייה מנסה למצוא פתרונות למצב.