ראש העירייה לשעבר איציק רוכברגר, שסיים תקופת צינון לאחר הרשעתו בפלילים, זכה בבחירות לראשות העיר עם 43.2% מהקולות לאחר ספירת כל הקלפיות.
2 צפייה בגלריה
איציק רוכברגר
איציק רוכברגר
איציק רוכברגר
(צילום: מוטי קמחי)
רוכברגר נבחר לראשונה לראשות העיר ב־2003 אחרי שלדבריו גיבש את השאיפות הפוליטיות שלו כבר בגיל 14. בבחירות 2008 הוא ניצח בסיבוב הראשון, עם כמעט 90% מהקולות ונבחר לכהונה שנייה. ב־2013 הוא נבחר פעם שלישית אך מיד אחר כך הודיע על נבצרות, לאחר שהורשע בבית משפט, בין היתר, בחתימה על חשבוניות פיקטיביות ובעבירות הנוגעות לקבלת הוצאות בקרן ההשתלמות של ההסתדרות. נגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות.

2 צפייה בגלריה
קרן מקסימוב, גיא קלנר, גייל שורש ואיציק רוכברגר
קרן מקסימוב, גיא קלנר, גייל שורש ואיציק רוכברגר
קרן מקסימוב, גיא קלנר, גייל שורש ואיציק רוכברגר
(צילומים: יח"צ)

בשנים האחרונות רוכברגר ניצל את הזמן לסיים תואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו ותואר שני במדיניות ציבורית במרכז הבינתחומי בהרצליה. כבן לניצולי שואה הוא נסע לגרמניה, שם עסק בפעילות שעניינה קידום הקשרים שבין העם הגרמני לניצולי שואה, והקים חברה שעסקה בסיורים באתרי שואה בגרמניה.
רוכברגר (68) הוא הבכור מבין חמישה ילדים. הוא נשוי לרונית, גם היא ילידת רמת השרון, אב לשלושה וסבא לחמישה. הוא שירת בחיל החינוך בצה"ל ובשירות המילואים כקצין נפגעים בדרגת סרן.

קראו גם:

בריאיון שנתן לאחרונה סיפר רוכברגר: "במשך 15 שנים כראש עיר זכיתי לאהבה רבה מהתושבים. יצאתי לדרך כדי להחזיר את העיר למצוינות, רמת השרון היא המקום הטוב ביותר לחיות בו. זו עיר עם אופי ועם מסורת ארוכה של הצטיינות בכל התחומים. אני מתכוון להחזיר אותה להיות עיר מתקדמת וחדשנית ששומרת על אופייה".