נרתמים לעזור ליניב: תושבי הרצליה נרתמו לעזור למשפחתו של יניב עומסי בעל הפלאפל המוכר בשכונת נווה עמל לאחר שחלה בקורונה לפני כחודש ומאז הוא מורדם ומונשם. בין המסייעים גם ראש העירייה משה פדלון: "לא רוצים תרומות ולא כסף - רק רוצים שיבואו לקנות".
2 צפייה בגלריה
ראש העירייה בפלאפל של יניב
ראש העירייה בפלאפל של יניב
ראש העירייה בפלאפל של יניב
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
יניב עומסי הבעלים של הפלאפל בשכונת נווה עמל במרכז המסחרי בכצנלסון 23 הרצליה, חלה לפני כחודש בקורונה, ומאז מצבו התדרדר במהירות והוא מורדם ומונשם בבית חולים מאיר. עקב מצבו הבריאותי, נסגרה החנות, ושלושת ילדיו יחד עם אשתו, נותרו ללא פרנסה.
אחיו, חן עומסי, החליט לפנות ברשתות החברתיות לעזרת הציבור שיגיעו לקנות מהמקום: "לפני כחודש יניב חלה בקורונה", מספר חן, "וההידרדרות היתה מהירה מאוד, תוך מספר ימים יניב כבר הורדם והונשם ולאחר עוד יומיים חובר למכונת אקמו. מאז ועד היום יניב בסטטוס הזה, במצב קשה מאוד, מורדם, מונשם ומחובר לאקמו. ליניב, אישה ושלושה ילדים מהממים. גם הם חלו (והבריאו).ץ יניב, פרנס את משפחתו מעבודה בפלאפל שכולם בשכונה אהבו. כבר כשלושה שבועות שהפלאפל סגור. ופרנסה למשפחה - אין. התשלומים מצטברים, שכירות ומיסים על החנות והבית בו מתגוררת המשפחה חייבים להמשיך לשלם".
2 צפייה בגלריה
מסייעים למשפחה
מסייעים למשפחה
מסייעים למשפחה
(צילום: פרטי)
בעקבות המצב החליטו ארבעת אחיו של יניב יחד עם חבריו להפעיל את הפלאפל בהתנדבות, על מנת שהעסק יחזיק את עצמו ואת המשפחה של יניב. העסק פועל כל יום בין השעות 10:00 עד 19:00 ובימי שישי: "כל שאנחנו מבקשים הוא שהציבור יגיע וימשיך לאכול את הפלאפל הטעים של יניב וכך נעזור ליניב ביום שאחרי הקורונה.
בין אלו שנענו לקריאתו של חן עומסי ברשתות החברתיות היה גם ראש עיריית הרצליה משה פדלון, שפקד יחד עם נציגי הנהלת העיר את המקום, אכל פלאפל וביקש מתושבי העיר: "בואו לעשות מעשה טוב ועל הדרך תיהנו מפלאפל נהדר".
"קיבלנו המון פניות והצעות לסיוע דבר שריגש אותנו מאוד", מתאר חן, "בין היתר המון אנשים מעוניינים לתרום כסף ואני רוצה להבהיר: יניב היה תורם המון ובעיקר בסתר, על בסיס יומי, אני כאחיו נחשפתי לזה לא פעם, עוד אוסיף שיניב לעולם לא היה מסכים שנקבל עבורו תרומות ולכן, החלטנו שאנחנו לא מקבלים תרומות. מאידך אם מישהו בכל זאת מעוניין לסייע ולא נמצא קרוב, ניתן לרכוש ממוצרי הפלאפל ואנחנו נעביר אותם למשפחות נזקקות/כוחות ביטחון/אנשים עם מוגבלויות כפי שיניב היה נוהג לעשות".

טלפון להזמנות 055-6873811