אבל כבד בכפר סבא עם הוודע דבר מותו בטרם עת של עונג מדמון, בן ה-26, אחד מנעריה וילדיה האהובים של העיר.
3 צפייה בגלריה
עונג מדמון ז"ל
עונג מדמון ז"ל
עונג מדמון ז"ל
(צילום: פרטי)
מדמון, בנם של ימית שירה חיון וראובן מדמון, נחשב לאהוב על רבים, עם אנרגיות גדולות ושמחה שאהב את החיים עד תומם. דבר מותו היכה בהלם רבים מאוד בקרב תושבי העיר שהכירוהו.

3 צפייה בגלריה
עונג מדמון ז"ל
עונג מדמון ז"ל
עונג מדמון ז"ל
(צילום: פרטי)

אלירן שלם, חברו, ספד לו: "רציתי לומר לך תודה שזכיתי להכיר אותך.אני אוהב אותך מאוד. ראיתי אותך כמו ילד שלי/ דם שלי. צברנו ביחד המון חוויות, המון שיחות נפש חיזוקים, תמיד היינו שמה אחד בשביל השני. אתה גבר שבגברים, היה בך את כל מה שצריך להיות בבן אדם.


"העולם יהיה משעמם בלעדיך, אבל אני בטוח שאתה למעלה במקום טוב ושיש המשכיות ושאתה נמצא במקום גבוהה מאוד כי הנשמה שלך באה ממקום מאוד גבוה וכמובן שמה שרשמתי עליך זה אפילו לא חצי אחוז ממה שאני מרגיש וחושב עליך. אין מילים שיוכלו לתאר לך את מה שאני מרגיש. לנצח אזכור אותך אחי".

קראו גם:

הפעילה החברתית אורית כהן טיגלמן ספדה לו בפוסט אף היא: "הלב מסרב לעכל, עונג מדמון, ליווינו אותך היום בדרכך האחרונה שהראש מלא בזיכרונות איך הכרנו: כיתה א' עם גיל וכל החבורה המופלאה הייתם מאוחדים תמיד ושמחים, מלאים בשובבות. היינו יושבים ההורים בצד פשוט נהנים מכל רגע איתכם.
"מי יכול היה לחשוב שתעזוב אותנו בטרם עת, כולם המומים וכואבים. לנצח נזכור אותך עונג, את שמחת החיים שלך, את העובדה שהיית חבר מדהים לכולם וילד מדהים של אמא ימית. נשמר תמיד ונזכור".