הורים לילדים הלומדים בבית ספר גורדון בהרצליה שוטחים טענות קשות נגד הנהגת ההורים היישובית וכן אגף החינוך בעירייה על אוזלת ידם בכל הנוגע לתלמיד בבית הספר, שלטענתם מטיל במשך כשנתיים אימה ופחד על תלמידים אחרים. כצעד מחאה השביתו ההורים את הלימודים בבית הספר ליממה, ומשכך התקיימה פגישה לפני מספר ימים בין נציגי אגף החינוך לבינם והובטח כי העניין יטופל במהרה: "יצאנו מהפגישה הזו אופטימיים", אמרו השבוע ההורים, "אבל במהרה התבדינו, כבעבר, התלמיד ממשיך להטיל טרור בבית הספר".
1 צפייה בגלריה
"מטיל טרור בכיתה"
"מטיל טרור בכיתה"
"מטיל טרור בכיתה"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
לדברי ההורים, אין להם שום עניין להזיק לתלמיד אלא עיקר כוונתם היא למען רווחתו וכמובן רווחת ילדיהם, לשבץ אותו במקום התואם את צרכיו: "הפכו אותנו להורים חסרי לב שרוצים לעשות רע לתלמיד וזה מקומם אותנו", אומרת ענבל דרעי אמא בבית הספר, "אנחנו רוצים באמת לעזור לו, הוא צריך סביבה שבה יקבל את הכלים הנכונים לעיצובו וחינוכו. הוא מזיק לא רק לעצמו אלא גם לילדינו. אי אפשר לחיות ככה".
אבי דוד, הורה נוסף בבית הספר: "הילד הזה עושה טרור בכיתות. הילדים כל היום רק חושבים איך להתכונן למחרת כשהם יפגשו אותו, איך הם יגנו על עצמם או על איזה תלמיד שאותו ילד החליט להתנכל לו באותו שבוע.
"הבן שלי שהוכה על ידו לא פעם בא אליי מספר פעמים ושאל אותי מה לעשות. דיברנו עם המנהלת, עם הוועד לא עזר כלום. אז אני מודה שאמרתי לבן שלי, שאם הוא מרביץ לו שיחזיר. הם הפכו אותנו להורים שמגדלים בריונים והאשמה היא רק על מערכת החינוך בהרצליה".
"אי אפשר להתעלם מזה" אומרת ענבל. "השבתנו ליממה את בית הספר במחאה על אוזלת היד של העירייה, אז זימנו אותנו לשיחה והטיחו בנו שאנחנו נוהגים בבריונות. לא ידענו אם לצחוק או לבכות".
אין מנהלת לבית הספר?
"יש, אבל היא צעירה והגיעה לא מזמן, ורואים שיש לה כוונות טובות, אבל לדעתנו היא כבולה על ידי גורמים שמעליה".
יו"ר הנהגת ההורים הישובית, זיו עומר מסר בתגובה: "אני שומע לראשונה על הסיפור הזה".
מהעירייה נמסר: "אגף החינוך, בשיתוף משרד החינוך, עומד בקשר רציף מול בית הספר בטיפול במקרה. לפני כשבועיים נערכה פגישה עם נציגות ההורים מהכיתה. נבנתה תוכנית אישית בה מעורבים הצוות הטיפולי והשפ"ח. אנו פועלים מתוך דאגה ורצון לתת מענה לכלל התלמידים".