אבל בהוד השרון: האומן והפעיל החברתי האהוב אוהד נאור מהוד השרון נפטר בגיל 26. אוהד בוגר תנועת חמש אצבעות, נפטר לאחר מאבק ממושך של 3 שנים במחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
אוהד נאור ז"ל
אוהד נאור ז"ל
אוהד נאור ז"ל
(צילום: פרטי)
אוהד גדל בהוד השרון. התאמן בחמש אצבעות בקבוצת רעננה בשנים 2016-17. התגייס לסיירת גולני ושירת כלוחם. במהלך הטיול אחרי הצבא אובחן במחלה ומאז התמודד איתה עד שהלך לעולמו כשהוא בן 26.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
אוהד נאור ז"ל
אוהד נאור ז"ל
אוהד נאור ז"ל
(צילום: פרטי)

אוהד הוא בנה של אשת החינוך בנימינה (ביני) נאור, שלאחר הלוויה ספדה לו ברשתות החברתיות: "בשעה שהשמש התחילה במלאכת צביעת השמיים אנחנו כיסינו אותך בשמיכת פרחים צבעונית. יחלוף עוד שבוע עד שאראה ששמיכת הפרחים קמלה".
דנה קרינסקי חברתה של ביני ספדה לנאור: "עברו יומיים מאז שאוהד איננו עוד וקשה לי לחשוב על שום דבר אחר. לא על הגורים המתוקים שלי ולא על העולם שמתפורר מתחת לרגלינו.
"כל כך קשה עכשיו בארץ והמון משפחות מתמודדות עם דברים קשים מנשוא, אבל המלחמות לא מפסיקות את המחלות ואוהד נלחם על החיים שלו יום אחר יום ולילה אחר לילה במשך תקופה כה ארוכה. ואת איתו. אמא שלו. לא זזה ממיטתו, נלחמת בבירוקרטיות ובגורל האכזר בכל דרך אפשרית ומאמינה בכל לבך שעם הכוחות שלו הכל אפשרי.
"אני לא יודעת מאיפה היו לו הכוחות, למרות כל הסבל ורגעי הפוגה כל כך מעטים להשאר חמוד ויצירתי ומוכשר ומסביר פנים ולהמשיך להתעניין בעולם ולחלום חלומות. הוא נטמן בהלוויה העצובה ביותר שהייתי בחיי. הוא כבר לא יסיים את הטרק שהתחיל בנפאל ולא יממש את הלימודים בבצלאל שחיכו לו, וגם כלב החלומות שהיה אמור לגדל פיספס בעלים מופלא.
"הוא היה אדם מיוחד והיה כאן בעולם זמן קצר מדי אבל את הזמן שהיה הוא חי במלואו, בלי רחמים עצמיים ובאופטימיות. אני מקווה שכוח החיים המופלא שהיה בו ישרה עליכם, המשפחה שלו, ויאפיל בסופו של דבר על עוצמות הכאב, ושלא ירחק היום בו הזכרונות הטובים והרבים ממנו יעלו לכם חיוך על השפתיים בלי לפלח את הלב באותו זמן".