משפצים את חניון הרכבת בהרצליה: לרווחת התושבים - עיריית הרצליה תבצע שיפוץ ושדרוג מאסיבי של חניון הרכבת, החל מ-19.6 ועד 19.8. במצבו הנוכחי, החניון מהווה סכנה בטיחותית שכן הוא מתפרש על פני חלקת עפר עם בורות ומהמורות. בנוסף, החניון אינו מוסדר וללא סימונים, כך שלעיתים קרובות הנהגים חוסמים מכוניות חונות אחרות.
2 צפייה בגלריה
חניון הרכבת כיום
חניון הרכבת כיום
חניון הרכבת כיום
(צילום: דוברות עיריית הרצליה)
במהלך עבודות השיפוץ, העירייה תשטח את הקרקע, תתקן את הבורות והמהמורות, תסלול אספלט, תסמן מקומות חנייה מסודרים, תציב שילוט הכוונה ותשדרג את התאורה. החנייה בחניון הינה חינם לתושבי הרצליה.

2 צפייה בגלריה
חניון הרכבת כיום
חניון הרכבת כיום
חניון הרכבת כיום
(צילום: דוברות עיריית הרצליה)

לצורך עבודות שיפוץ החניון, תפעיל העירייה את "הקטר" - מערך היסעים (שאטלים) יומיים שיסיעו את הציבור מהרכבת ובחזרה, ויעברו בשלוש תחנות בעיר: תחנת הרכבת, תחנת יוסף נבו (צפונית לחניון הספורטק) ותחנת כנפי נשרים (מזרחית לחניון אוניברסיטת רייכמן).
שאטל "הקטר" יפעל בחינם והוא יעבוד משעה 6:30 בבוקר ועד 22:30 בלילה.
השאטל יהווה פיילוט לתוכנית שאטלים עירונית. בנוסף, העירייה תתגבר את מערך האופניים השיתופיים בסמוך לתחנת הרכבת.

קראו גם:

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אומר: "לאחר שנים של בלגן ומפגעים בטיחותיים, עיריית הרצליה תשפץ את חניון הרכבת ותבצע עבודות של תיקון הקרקע, סלילת אספלט, סימון מקומות החנייה, הצבת שילוט ושדרוג התאורה - כך שבמובן מסוים מדובר בבנייה של חניון חדש לגמרי. החניון יהיה בחינם לתושבי הרצליה, כמו גם השאטלים שנפעיל במהלך השיפוצים, כך שהתושבים יוכלו ליהנות מנסיעה ברכבת ישראל באופן הנוח והחסכוני ביותר שאפשר".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה, איל פביאן, אמר: "מהלך זה הינו צעד ראשון מני רבים בתחום שידרוג התשתיות לתחבורה בהרצליה ובמסגרתו גם הפעלת שאטלים במהלך השבוע - לנוחיות הציבור. בעקבותיו יבואו רבים נוספים בהמשך.