שני אחים תושבי הרצליה בגילאי 23,28, נעצרו אתמול בחשד שהיו מעורבים בנסיון חיסול בירי שבוצע אל תוך פיצרייה בעיר. החשד הוא שהיעד לחיסול היה מנהל הפיצריה, שהתחיל לצאת יומיים לאחר שחברו (האח הקטן משני העצורים), נפרד מהחברה שלו שעובדת גם היא בפיצריה.
1 צפייה בגלריה
"ירי על רקע רומנטי"
"ירי על רקע רומנטי"
"ירי על רקע רומנטי"
(צילום המחשה: איחוד הצלה)
קראו גם >>>>
"ירי על רקע רומנטי", מתארת המשטרה את הדרמה הגדולה שהתחוללה בפיצריה בהרצליה, כאשר שני אלמונים רכובים על קטנוע הגיעו לפתחו של העסק. "השניים נכנסו לפיצרייה, וירו מספר יריות לתוך הפיצרייה. לא היו נפגעים, והחשד הוא שהירי בוצע על רקע רומנטי. היו מספר אנשים, אבל בין האנשים, היה מנהל הפיצרייה. החשד שלנו שמדובר על רקע רומנטי, מאחר ומנהל הפיצרייה מנהל קשר עם אחד העצורים", מסבירים במשטרה.
מחקירת הארוע עולה כי מנהל הפיצריה שהוא חברו של האח הצעיר, נענה לבקשתו, וקיבל את החברה של האח העצור לעבודה בפיצרייה. הקשר בין האח לחברה שלו עלה על שרטון והשניים נפרדו, וימים ספורים לאחר מכן, היא החלה לצאת עם חברו – מנהל הפיצרייה.
לדברי האח העצור, בין הצדדים התקיימה לפני שבוע פגישה בה הוסכם כי לא יוצאים עם האקסית של החבר והם אפילו סיימו את המפגש בלחיצת ידיים, וכל אחד הלך לדרכו.
"אנחנו חושבים שהירי בוצע בהנחייתו. לשיטתנו, האח שלח את היורים", אמרו במשטרה בתגובה לעובדה שהחבר לשעבר יצא מהארץ ל24 שעות בין יום לפני הירי, וחזר לארץ למחרת.
מעצרם של שני האחים שהם ללא עבר פלילי, ולדברי הסניגור שלהם גם מעולם לא נחקרו במשטרה, הוארך בשלושה ימים נוכח מה שבית המשפט כינה "עוצמת האלימות הכרוכה בירי באזור מגורים, אשר בדרך נס לא היו נפגעים".