סערה בבית הספר היוקרתי בשרון: לאחר שפורסם כי מורה למתמטיקה מבית ספר יוקרתי באזור השרון חשוד כי ביצע בעצמו מעשה מגונה בפני תלמידה בת 14 במהלך שיעור פרטי שהעביר לה. כעת ישנן תלונות על הטרדות מצד מורים נוספים במוסד. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
תלונות על הטרדות מיניות בבית הספר
תלונות על הטרדות מיניות בבית הספר
תלונות על הטרדות מיניות בבית הספר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
החקירה בתחנת משטרת גלילות נפתחה בעקבות תלונתה של התלמידה, שטענה כי במהלך השיעור הפרטי היא ישבה עם המורה על ספסל מחוץ לכיתה, ובמהלך השיעור הוא ביצע בעצמו מעשה מגונה לעיניה - עד שככל הנראה הגיע לפורקן מיני.
עם התפוצצות הפרשה כעת מתברר כי ישנן תלונות על הטרדות מצד מורים נוספים במוסד. במכתב שהוציאה הנהגת ההורים לכל הורי תלמידי בית הספר, נכתב: "תלמידות התלוננו על הטרדות מיניות והתנהגות לא ראויה מצד שני מורים, אחד מלמד בתיכון והשני מלמד בחטיבה".
עו"ד עומר בללי, שמייצג את המורה, אמר בתגובה: "מדובר במורה ערכי שעזב קריירה מצליחה בעולם העסקי כדי להיות מורה ולחנך ילדים. הוא שולל את הדברים בתוקף ולא דבק בו שום רבב או מוסרי או פלילי".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הבטחת מוגנות התלמידים בתוך מוסדות החינוך מהווה עקרון יסוד, ולאור זאת המשרד נוקט בכל הפעולות הנדרשות כדי להבטיח שמירה על עקרון חשוב זה. במקרה הנדון, המשרד התייחס בכובד ראש לתלונות, ומיד עם קבלתן הן טופלו באופן מידי. בתוך כך, כדי להבטיח את שלומם ומוגנותם של התלמידים, נערכה בינם לבין המורה הפרדה. הנושא הועבר לחקירת המשטרה והמשרד עומד עימם בקשר כדי ללוות את הנושא ולפעול בהמשך בהתאם".