מעל 500 מפגינים צבאו ביום שישי האחרון על תחנת המשטרה בגלילות במחאה על מעצרו של דן אורנשטיין, פעיל "אחים לנשק" המכהן כמנכ"ל צ'מפיון מוטורס, היבואנית של פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט, שנעצר מוקדם יותר בהפגנה בהרצליה.
1 צפייה בגלריה
מפגינים מול תחנת גלילות
מפגינים מול תחנת גלילות
מפגינים מול תחנת גלילות
(צילום: לפי חוק זכויות יוצרים סעיף 27א')
על פי עדי ראייה, אורנשטיין השתתף בהפגנה ברחוב חבצלת השרון בהרצליה, מול ביתו של המיליארדר יצחק מירילשוילי – מבעלי ערוץ 14. לקראת סיום ההפגנה אחד מתומכי נתניהו חטף מידו את השלט שהחזיק ושבר אותו. כשהתכופף להרים את השלט הותקף על פי החשד על ידו באגרופים. בתגובה אותו מפגין תקף אותו בחזרה.


כוח משטרה שהיה במקום עצר את השניים והם נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בגלילות. החשוד בתקיפת המפגין שוחרר לביתו ואילו המפגין נותר במעצר ובמשטרה מתכוונים להעבירו להמשך המעצר באבו כביר. בעקבות המשך החזקתו במעצר, הגיעו למקום עשרות מפגינים ולאחר שנעצרו עוד מספר מוחים, נקראו למקום מפגינים רבים.
קראו גם:
בהודעת "מחאת המילואימניקים אחים לנשק" נמסר כי "רן אורנשטיין נעצר אחרי שהותקף על ידי פעיל בהפגנה. התוקף שלו שוחרר והוא עדיין במעצר ואף שוטר לא יוצא ומעדכן. אחים לנשק מדגימים אחוות אחים, עושים קידוש וממתינים לו מחוץ לתחנת המשטרה".
בסביבות השעה 22:30, כשעתיים לאחר תחילת ההפגנה מחוץ לתחנה, שוחרר המפגין הראשון, אורנשטיין, לקול מחיאות כפיים של המפגינים, אולם המחאה נמשכה כיוון שהמפגין השני נותר במעצר. הוא שוחרר גם כן, אחרי שעה נוספת.