"אהיה לך הירח": הזמר, היוצר והלוחם אליקיר קרן בן ה-27 מכפר סבא שחרר בשבוע שעבר את הסינגל "אהיה לך הירח", אותו כתב והלחין עם תמיר מאור. "אהיה לך הירח" של אליקיר הצליח לכבוש את הטיקטוק עם מנגינה קליטה שלא יוצאת מהראש ומיליוני צפיות.
2 צפייה בגלריה
אליקיר עם אמו גלית
אליקיר עם אמו גלית
אליקיר עם אמו גלית
(צילום: פרטי)
אליקיר, בן 27 מכפר סבא, הקדיש את השיר שיצא כעת כסינגל לאמו גלית שמתמודדת עם שיתוק מוחין מלידה: "אמא שלי בחיים לא הפסיקה לדחוף אותי לעשות את מה שאני אוהב".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
אליקיר קרן
אליקיר קרן
אליקיר קרן
(צילום: יח"צ)

עוד קודם שהוציא את הסינגל, הוא שיתף אותו בקליפ ביתי בו מופיעה אמו גלית שכאמור סחף מאות אלפי ישראלים שהתרגשו מהצעיר אשר אימו מעוררת בו השראה. אליקיר, במקור מנתניה ובוגר בית הספר "רימון ברמת השרון", הוא בן מתוך ארבעה שכולם עלו על מדים ולחמו ב'חרבות ברזל".: "כולנו לוחמים אמא שלנו דחפה אותנו לזה".

אליקיר שר לאמו גלית
(צילום: אליקיר)

בראיון לרשת ב' אמר אליקיר: "בחיים לא ראיתי אימא שדוחפת כל כך את הבן שלה להצליח במוזיקה", סיפר אליקיר. "בצבא חשבתי ללכת לתחום הרפואה. אימא שלי בחיים לא הפסיקה לדחוף אותי לעשות את מה שאני אוהב ולעשות מוזיקה. היא הייתה שותפה לכל התהליך. אני רואה מה קורה לה בימים האלה כשהשיר יצא, כשאנשים מזהים אותה ברחוב. אמנם זאת אימא שלי, אבל אני ממש מרגיש שאני עושה מצווה בלשמח את 'הבחורה' הזאת שנלחמה בחיים כדי לחיות אותם בצורה רגילה כמו כולם, למרות כל הקשיים. היא ההשראה שלי".