יום הולדת עצוב: אתמול (רביעי) ציינו בעשרות מוקדים ומוסדות חינוך ברחבי הארץ, וכן במועצה האזורית דרום השרון יום הולדת 19 לתמיר נמרודי, תושב הישוב הקהילתי נירית שנחטף לעזה ע"י החמאס, מבסיס מת"ק עזה, שם שירת כמש"ק חינוך.
2 צפייה בגלריה
חוגגים יום הולדת לתמיר נמרודי
חוגגים יום הולדת לתמיר נמרודי
חוגגים יום הולדת לתמיר נמרודי
(צילומים: המועצה האזורית דרום השרון, פרטי)
היוזמה לחגיגת יום ההולדת בכל רחבי הארץ הגיעה מאביו של תמיר, אלון, לאחר שמצא פתק בחפציו בבסיס. אלון החליט שלמרות הצער והכאב הוא תורם ועושה למען החיילים ובכל יום מבשל עבורם ארוחות, וכן ביקש, שלא נשכח את יום ההולדת של תמיר ועל ידי הפרחת בלון צהוב כמו הפתק לכבוד יום הולדתו.

2 צפייה בגלריה
הפתק שנמצא בחפציו של תמיר
הפתק שנמצא בחפציו של תמיר
הפתק שנמצא בחפציו של תמיר
(צילום: פרטי)

חירות נמרודי אמו של תמיר אמרה: "באותו הבוקר שהתחילו ההפצצות זכיתי לשמוע את קולו לעוד רגע. ביקשתי שישמור על עצמו. הוא אמר לי "אני אשתדל" ואז ניתק הקשר. על כל עם ישראל עברה שבת מטלטלת מאוד ונכנסנו לסרט רע מאוד שממשיך עדיין, כשאנחנו באמת לא יודעים מה מצבו של תמיר. השמועות לא ברורות ואנחנו עדיין רוצים להאמין שיש סיכוי שהוא חוזר. הוא יצא לעזה על הרגליים והתקווה שהוא גם יחזור".

מפריחים בלונים בעמי אסף
(צילום: המועצה האזורית דרום השרון)

קראו גם:

ראש המועצה אושרת גני גונן אמרה לאימו של תמיר ולכל עובדי המועצה: "אנחנו נחגוג לתמיר יום הולדת שוב כשיחזור לפה".
באותה השעה הופרחו בלונים צהובים לציון יום הולדתו של תמיר ובקריאה לשחרורו ושחרור כל החטופים והחטופות בבתי הספר העל יסודיים במועצה, בהם בית אקשטיין בכפר מל"ל, בית הספר בו למד תמיר.