בסוף השבוע שוחררו תושבי כפר סבא קרן מונדר, מורה בבית הספר עציון לחינוך מיוחד בבני ברק, מהשבי בעזה – ביחד עם בנה אוהד (9) וסבתו רותי (78). תלמידתה של של קרן, מיקה וולין, התגעגעה למורה האהובה, ובאתר "שווים - קול לאנשים עם מוגבלות", הנציחו את המפגש המרגש: "היא קרן השמש שלנו".
2 צפייה בגלריה
מיקה וולין מזהה את המורה
מיקה וולין מזהה את המורה
מיקה וולין מזהה את המורה
(צילום: עמותת "שוים")
לאחר שמיקה ביחד עם עשרות תלמידיה של קרן, ילדים עם צרכים מיוחדים, הבינו כי מורתם האהובה שבה לביתה, הגיעה לבקרה רחלי שטיין מנהלת בית הספר עציון לחינוך מיוחד בבני ברק, בבית החולים שניידר. לאחר שהתחבקה עם קרן, סיפרה המורה לקרן, כך מתאר אביחי חיים מאתר "שווים" כי "כולם בבית הספר ובצוות ההורים והמורים חיכינו כל כך לשובך, כולם כל כך מתגעגעים אלייך. הבשורה הזו היא בלתי נתפסת. שבועות שאני מפנטזת, חולמת וחושבת על הרגע הזה שתחזרו. כל הזמן אני אומרת לעצמי שמחשבה מייצרת מציאות – כדי לא ליפול ולשמור על אופטימיות. ועכשיו קרן השמש שלנו חוזרת, והדמעות לא מפסיקות לרדת".


2 צפייה בגלריה
מנהלת בית הספר רחלי שטיין עם קרן מונדר
מנהלת בית הספר רחלי שטיין עם קרן מונדר
מנהלת בית הספר רחלי שטיין עם קרן מונדר
(צילום: "עמותת שווים")

קראו גם:

אירנה וולין, אמה של מיקה, תלמידה של מונדר, סיפרה: "מיקה שלי קפצה ונישקה את מסך הטלוויזיה. קרן יקרה, כל כך מתרגשים שחזרת. הילדה שלי כל כך אוהבת אותה. לפני שנתיים בזמן הקורונה ביקשו מאיתנו להכין סרטון ולהגיד עליה מספר מילים, וזה עזר לה לקבל את פרס המורה המצטיינת. עבורנו היא תמיד מצטיינת. מה שהיא עושה עם הילדים שלנו זה משהו מיוחד, והיא באמת מיוחדת. אנחנו מתכננים לה הפקה וקבלת פנים מהסרטים ומחכים לבואה. היא אישה נדירה".